Więcej męskiej mody w centrach handlowych EPP. Galeria Echo w Kielcach oraz Galeria Twierdza w Kłodzku poszerzyły swoją ofertę o sklepy Giacomo Conti. Jest to skierowana do mężczyzn polska marka odzieżowa, znana z eleganckiego krawiectwa we włoskim stylu.
Koniec roku i początek nowego to nie tylko czas postanowień, ale i moment rewizji garderoby. Jak wynika z badań firmy PMR taką potrzebę deklaruje 42 proc. Polaków.
W ostatnich miesiącach 2021 roku sprzedaż detaliczna i konsumpcja rosły. Szczególnie zauważalny był wzrost sprzedaży w branży odzieżowej – w listopadzie kupowaliśmy o prawie 56 proc. więcej niż rok wcześniej. W odpowiedzi na niesłabnący popyt postanowiliśmy rozbudować ofertę dwóch centrów handlowych z naszego portfolio o nową markę oferującą modę męską – komentuje Jakub Ociepka, Asset Manager w EPP.
Elegancja ze światowych wybiegów
Giacomo Conti łączy eleganckie krawiectwo i włoski design. Oferta marki trafi w gusta zarówno osób szukających klasycznego szyku, jak i tych, którzy preferują nowoczesny styl bazujący na najnowszych trendach prosto ze światowych wybiegów. Ubrania wyróżniają się ponadczasowym wzornictwem i wysokiej jakości tkaninami. W nowych lokalach Giacomo Conti w Galerii Echo oraz Galerii Twierdza Kłodzko klienci znajdą szeroki przekrój mody męskiej. W ofercie znajdują się garnitury, koszule, swetry, kamizelki, spodnie, okrycia wierzchnie. Marka proponuje też stylowe dodatki, np. krawaty, paski, spinki do mankietów czy skórzane obuwie.
Przeczytaj także: EPP wzmacnia komunikację z najemcami
Dla 40 proc. respondentów polskie pochodzenie produktu jest ważne lub bardzo ważne podczas zakupów ubrań i akcesoriów. Mając to na uwadze, postawiliśmy na sprawdzoną, polską firmę odzieżową – Giacomo Conti – dodaje Tomasz Nowakowski, Asset Manager w EPP.

Kluczowa nieruchomość EPP
Galeria Echo w Kielcach, największe centrum handlowe w regionie świętokrzyskim, stanowi jedną z kluczowych nieruchomości w portfelu EPP. Inwestycja o łącznej powierzchni najmu przekraczającej 71 500 mkw. mieści ok. 250 sklepów popularnych polskich i światowych marek oraz punktów usługowych, nowoczesne kino, studio fitness i kręgielnię. Dogodne położenie w pobliżu centrum miasta, niedaleko licznych osiedli mieszkaniowych oraz kampusów uniwersyteckich, gwarantuje dostępność galerii zarówno dla klientów poruszających się pieszo, jak i transportem publicznym, rowerem czy własnym samochodem. Wizytówką obiektu jest również wielopoziomowy parking na blisko 2 000 miejsc. Zastosowano w nim system kierowania pojazdów do wolnych stanowisk oraz specjalną funkcję przypominania o miejscu zaparkowania pojazdu.
Funkcjonująca od 2009 roku Galeria Twierdza Kłodzko to ulubione miejsce robienia zakupów dla mieszkańców miasta i regionu. Centrum o powierzchni handlowej wynoszącej 30 000 mkw. składa się z dwóch obiektów – galerii z hipermarketem Carrefour i strefą restauracyjną oraz parku handlowego z kinem Cinema3D. Działa w nim ponad 70 sklepów, w tym salony H&M i Reserved, oraz restauracje, punkty usługowe i rozrywkowe. Galeria, którą wyróżnia dogodne położenie w pobliżu północnej obwodnicy Kłodzka, dysponuje łącznie 1 200 miejscami parkingowymi.
O EPP:
EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 36 projektów (29 handlowych, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości ponad 2 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.
EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stop zwrotów dla swoich udziałowców poprzez dostarczanie konsumentom unikalnych doświadczeń zakupowych, a najemcom atrakcyjnej powierzchni i innowacyjnych rozwiązań, które pomagają rozwijać ich biznes. Spółka, która działa według formuły REIT, notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE) w Republice Południowej Afryki i Luksemburgu (LuxSE Euro MTF). Więcej informacji jest dostępnych na www.epp-poland.com.