7 stycznia br. Ochnik przeniósł się do nowej, większej lokalizacji w Atrium Copernicus. Wydzielono tam specjalną strefę dedykowaną ofercie galanteryjnej. Przeprowadzka ma zapewnić klientom bardziej komfortowe zakupy.
Lokal zajmuje obecnie powierzchnię 383 m kw. i usytuowany jest obok salonu Unisono, w sąsiedztwie sklepów e-obuwie i Reserved. Jak podkreślono w komunikacie prasowym, wybór nowego sklepu „jest odzwierciedleniem nowego konceptu marki. Zakłada on wyodrębnienie strefy odzieżowej i galanteryjnej, do których prowadzą oddzielne wejścia”.
Pomiędzy strefami znajduje się przejście umożliwiające swobodne przemieszczanie się klientów i pracowników. Dzięki większej powierzchni handlowej oferta sklepu została poszerzona o nowy, bogatszy asortyment.
Wyprzedaż trwa
W salonie Ochnik klienci znajdą okrycia wierzchnie, modną odzież i dodatki, obuwie i torebki, skórzane paski i rękawiczki oraz nowoczesne walizki podróżne.
Jak zauważono w komunikacie, nowy salon warto odwiedzić nie tylko ze względów na zróżnicowaną ofertę, ale też trwającą zimową wyprzedaż. Rabaty na cały asortyment sięgają od -30 proc. do -50 proc.
Cieszymy się, że nowy rok rozpoczął się w Atrium Copernicus od wprowadzenia korzystnych zmian dla naszych klientów. W związku z przeniesieniem sklepu Ochnik do nowej, większej lokalizacji, zyskują oni lepszy dostęp do bogatej oferty tej marki. Wierzymy, że dogodna lokalizacja, a także funkcjonalna i dobrze zaaranżowana powierzchnia salonu, zapewnią naszym klientom i gościom jeszcze bardziej komfortowe zakupy – podkreśla cytowana w komunikacie Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.
Nowy salon z myślą o stałych i nowych klientach
Nowy salon urządzono z myślą o wygodzie i komforcie klientów marki, jak i tych, którzy dopiero planują poznać jej ofertę.
Produkty OCHNIK powstają z myślą o osobach ceniących unikatowość, wysoką jakość i styl. Zespół tworzący nasze kolekcje sięga po uniwersalne, klasyczne rozwiązania, śledząc jednocześnie najnowsze trendy i chętnie podejmując współpracę z utalentowanymi polskimi projektantami, takimi jak duet Paprocki&Brzozowski. Dzięki temu nasze kolekcje cieszą się rosnącym zainteresowaniem klientów – mówi Martyna Szopa, Starszy Specjalista ds. Marketingu w Ochnik.
Zobacz też: Marcin Ochnik dla Retail Journal – Odwiedzalność sklepów jest niższa, ale wzrosła skuteczność sprzedaży