Maty będą mogły zostać wykorzystane przez podopiecznych Towarzystwa Pomocy im. św. Brata Alberta oraz Ogólnopolskiego Towarzystwa Ochrony Zwierząt.
Maty na materace to popularny produkt w sieci JYSK, która specjalizuje się w produktach do sypialni. Firma od początku obecności na rynku polskim angażuje się we wsparcie produktowe instytucji publicznych oraz fundacji i stowarzyszeń.
Zdarzają się sytuacje, w których z powodu wad fabrycznych nie możemy wprowadzić produktu do sprzedaży w sklepie. Wtedy decydujemy się na inny obieg i przeważnie jest to wsparcie charytatywne organizacji, które często mają dużo potrzeb związanych z podopiecznymi. Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta robi dużo dobrego dla bezdomnych osób w Polsce. Z kolei Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Zwierząt dba o porzucone zwierzęta. Dlatego bardzo cieszymy się, że mogliśmy pomóc – mówi Sylwia Filimon, dyrektor ds. komunikacji JYSK Polska.
Zarówno działalność charytatywna, jak i działania less waste wpisują się w strategię zrównoważonego rozwoju JYSK.
Przeczytaj także: JYSK wymienia pracownikom garderobę na eko
Maty na materace stanowią duże usprawnienie w codziennym funkcjonowaniu placówek prowadzonych przez Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Koło Gdańskie. Są szczególnie potrzebne osobom niepełnoprawnym i przewlekle chorym spędzającym u nas jesień życia. Jesteśmy pod wrażeniem skali tej akcji oraz uwagi i zaangażowania z jakimi sieć JYSK podchodzi do kryzysu bezdomności. Bardzo dziękujemy – podkreśla Dagmara Rybicka rzecznik prasowy Towarzystwa Pomocy im. św. Brata Alberta.
Z materaców skorzystają podopieczni OTOZ Animals.
Serdecznie dziękujemy za przekazane materace, które pomogą naszym podopiecznym w najtrudniejszym okresie jakim jest zima. Działalność charytatywna firm takich jak JYSK pomaga pokrzywdzonym i cierpiącym zwierzętom. Jeszcze raz serdecznie dziękujemy i zapraszamy wszystkich do odwiedzania schronisk – mówi Ewa Gebert, prezes OTOZ Animals.
Sieć JYSK wyznaczyła sobie ambitne cele środowiskowe na najbliższe lata, a także chce zwiększać zaangażowanie lokalne, w każdym z krajów, w którym są obecne sklepy tej marki.