Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Powstanie nowy magazyn e-commerce LPP pod Rzeszowem

Na Podkarpaciu powstanie kolejne Fulfillment Center spółki LPP

przez Redakcja
19 stycznia 2022
w E-commerce
0
Nowy magazyn LPP pod Rzeszowem

Nowy magazyn LPP pod Rzeszowem

W obiekcie o powierzchni 69 000 m2 zostaną zainstalowane nowoczesne systemy informatyczne oraz automatyczna linia przenośników w strefie pakowania. Usprawni to realizację zamówień internetowych oraz wydajność operacyjną polskiego producenta odzieży. Nowy magazyn pozwoli też na zwiększenie dostępności asortymentu i sprawną obsługę klientów. Zapewni także synergię doskonałych warunków magazynowych i nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Wszystko to przy jednoczesnym respektowaniu zasad zrównoważonego rozwoju. Budynek zaprojektowany zgodnie z założeniami certyfikacji BREEAM zostanie oddany do użytku w trzecim kwartale 2022 roku.

Na początku listopada 2021 r. LPP podpisało umowę z firmą Panattoni na wynajem powierzchni magazynowej w regionie rzeszowskim. Obiekt, którego budowa ma zostać zakończona we wrześniu 2022 r. obejmować będzie magazyn o powierzchni 67 000 m2 oraz przestrzeń biurową liczącą 2 000 m2.

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Nowy Magazyn LPP pod Rzeszowem to kolejny etap rozwoju firmy

Wybrana lokalizacja wpisuje się w strategię rozwoju sieci logistycznej LPP, która pozwoli na sprawniejszą obsługę rynków ościennych, takich jak Ukraina, Węgry, Czechy, Niemcy, Słowacja, a w momencie dużego zapotrzebowania – częściowo również Polski. O wyborze regionu rzeszowskiego zdecydowało również dogodne położenie przy węźle autostrady A4 Wschód- Zachód, a także bliskość drogi krajowej 19, prowadzącej na Słowację. Polski producent odzieży planuje uruchomienie obiektu w trzecim kwartale 2022 r.

Podkarpackie to region znany z wysokiego poziomu inżynierii. Wraz z dynamicznie rozwijającymi się potrzebami LPP w zakresie badań i rozwoju w obszarze informatycznym, jak również automatyzacji logistyki i e-commerce, wybór regionu rzeszowskiego wydaje się być zatem doskonałą opcją. Decyzja o uruchomieniu nowego obiektu to także odpowiedź na stale rosnące zapotrzebowanie na produkty naszych marek. Pomimo podjętych w ostatnim czasie działań usprawniających naszą sieć logistyczną, takich jak powiększenie Fulfillment Center w Rumunii czy wydzielenie magazynu zwrotowego i uruchomienie budowy nowego obiektu w Pruszczu Gdańskim, nadal widzimy potencjał do rozwoju w tym obszarze  – komentuje Sebastian Sołtys, dyrektor ds. logistyki LPP.

Nowa powierzchnia umożliwi realizację większej liczby zamówień

Dodatkowa powierzchnia magazynowa umożliwi LPP realizowanie do 100 tys. zamówień dziennie oraz składowanie ponad 7 mln sztuk asortymentu. W strefie ze specjalnie dostosowanymi systemami informatycznymi zostaną wprowadzone nowatorskie operacje konsolidacji towaru ze sklepów stacjonarnych oraz magazynu. To rozwiązanie pozwoli na priorytetowe łączenie produktów pochodzących z salonów, potrzebnych do zrealizowania zamówienia złożonego przez klienta. W zwiększeniu wydajności pomoże też automatyczna linia przenośników w strefie pakowania na powierzchni blisko 5 tys. m2, połączona z sorterem wysyłkowym, umożliwiającym sortowanie na poszczególne regiony jednocześnie kilku tysięcy paczek na godzinę.

Przeczytaj także: Doskonałe wyniki LPP w 2021 r.

Decyzja o włączeniu nowego obiektu do naszej globalnej sieci dystrybucji podyktowana jest potrzebą szybszej obsługi naszych klientów i ciągłego doskonalenia tzw. customer experience. Dbałość o ich zadowolenie oznacza dla nas także coraz większe wyzwania z perspektywy logistyki dostaw. Kompletacja zamówień do salonów zasadniczo różni się od tych, realizowanych dla klientów indywidualnych zamawiających przez Internet. Realizując sprzedaż w modelu omnichannelowym priorytetem jest dla nas zatem zapewnienie klientom możliwości swobodnego poruszania się pomiędzy dwoma kanałami sprzedaży i wyboru dowolnej formy dostawy i zwrotu towaru. W tym względzie sprawnie działająca logistyka wydaje się być nie do przecenienia – podkreśla Sebastian Sołtys.

Nowe Fulfillment Center to projekt o wysokim standardzie, realizowany z myślą o komforcie przyszłych użytkowników.

Dzięki sprostaniu wszystkim najważniejszym kryteriom certyfikacji BREEAM na poziomie Excellent, nowy magazyn stanie się przykładem odpowiedzialnego i zrównoważonego podejścia do projektowania – podkreśla Kamil Kawałek, menedżer ds. rozwoju sieci logistycznej LPP.

W budynku zostaną zainstalowane czujniki zmierzchu dla oświetlenia zewnętrznego oraz systemy inteligentnego zarządzania energią z możliwością zdalnego odczytu. Rozwiązania takie jak biały montaż i armatura sanitarna wyposażona w tryb zmniejszania zużycia wody pozwolą na oszczędne gospodarowanie zasobami. Nie zapomniano przy tym o przestrzeni zielonej otaczającej inwestycję. Zaprojektowano nasadzenia drzew i krzewów oraz łąk kwietnych niewymagających koszenia, a także domki dla bezkręgowców, owadów i ptaków, które zapewnią różnorodność ekosystemową przestrzeni wokół obiektu. Ponadto, dla użytkowników magazynu dostępna będzie stacja ładowania samochodów elektrycznych oraz wiaty rowerowe wyposażone w gniazda elektryczne i zestawy naprawcze.

Przeczytaj także: LPP podwyższa pensje pracownikom

LPP od lat rozwija swoją globalną sieć zaopatrzenia i dystrybucji. Fulfillment Center pod Rzeszowem jest kolejnym krokiem w kierunku rozwoju sprzedaży wielokanałowej spółki, której całkowita powierzchnia magazynowa po zakończeniu trwających inwestycji wyniesie już ponad 500 tys. m2.


O LPP

LPP jest polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Przez 30 lat z sukcesem prowadzi działalność w Polsce i za granicą, sprzedając kolekcje na 26 rynkach stacjonarnych, w tym w tak prestiżowych stolicach jak Londyn, Helsinki, Tel Awiw czy Moskwa. Oferta online dostępna jest na 31 rynkach. LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka posiada sieć ponad 2000 salonów sprzedaży o łącznej powierzchni przekraczającej 1,7 mln m2. W oparciu o globalną sieć zaopatrzenia polski producent odzieży dystrybuuje rocznie przeszło 259 mln sztuk odzieży na 3 kontynenty. LPP pełni też ważną rolę, tworząc miejsca pracy dla 27 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki. Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.

Tags: LPP
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech
E-commerce

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Następny artykuł
Paczkomat InPost

InPost wprowadza Voicebot Mat do obsługi klientów

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version