57 proc. wypracowanych przychodów LPP w 2021 roku pochodziło z rynków zagranicznych – poinformowała spółka. Do końca tego roku firma chce otworzyć 105 sklep u naszych sąsiadów.
„Przełomowy rok”
To był dla nas przełomowy rok, który zdecydowanie wpłynął na rozwój LPP za granicą. Już 57 proc. wypracowanych przychodów pochodzi z rynków zagranicznych! – poinformowało LPP w komunikacie zamieszczonym w serwisie Linkedin.
Niedawno świętowaliśmy otwarcie 100. salonu w Rumunii! Z kolei w Czechach ten piękny rekord mamy już pobity, ale nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa. Do końca tego roku celujemy w otwarcie 105. sklepu LPP u naszych sąsiadów – dodano.
LPP przypomina, że u naszych południowych sąsiadów zadebiutowało w 2002 roku z marką Reserved.
Na przestrzeni 19 lat poszerzyliśmy naszą działalność o inne brandy, ale też otworzyliśmy ponad setkę sklepów i ten rok zamykamy z ponad 103 na liczniku. Tylko w tym roku ich liczba w Czechach zwiększyła się o 18! – informuje LPP.
Spółka podkreśla, że nie byłoby to możliwe, „gdyby nie zaangażowanie naszych Koleżanek i Kolegów”.
Podsumowanie III kwartału
Przypomnijmy, że firma podsumowała niedawno trzeci kwartał roku obrotowego 2021/22. Przychody spółki w tym okresie wzrosły o 60 proc. r/r osiągając wartość prawie 4 mld zł.
Trzeci kwartał przyniósł spółce podwojenie obrotów z e-commerce i powrót do trzycyfrowej dynamiki wzrostu. Dzięki temu, w okresie od lutego do października, w porównaniu z rokiem ubiegłym, firma odnotowała wzrost sprzedaży online o 85 proc.
Po 9 miesiącach, wzrost sprzedaży spółki w ujęciu omnichannelowym wyniósł 72 proc. w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku, zapewniając firmie ponad 1 mld zł zysku netto.
Zobacz też: LPP podsumowuje wyniki po trzech kwartałach