Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Ponad połowa przychodów LPP z rynków zagranicznych

Dla spółki kończący się rok był przełomowy

przez Radosław Święcki
29 grudnia 2021
w Centra handlowe
0

57 proc. wypracowanych przychodów LPP w 2021 roku pochodziło z rynków zagranicznych – poinformowała spółka. Do końca tego roku firma chce otworzyć 105 sklep u naszych sąsiadów.

„Przełomowy rok”

 

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

To był dla nas przełomowy rok, który zdecydowanie wpłynął na rozwój LPP za granicą. Już 57 proc. wypracowanych przychodów pochodzi z rynków zagranicznych! – poinformowało LPP w komunikacie zamieszczonym w serwisie Linkedin.

Niedawno świętowaliśmy otwarcie 100. salonu w Rumunii! Z kolei w Czechach ten piękny rekord mamy już pobity, ale nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa. Do końca tego roku celujemy w otwarcie 105. sklepu LPP u naszych sąsiadów – dodano.

LPP przypomina, że u naszych południowych sąsiadów zadebiutowało w 2002 roku z marką Reserved.

Na przestrzeni 19 lat poszerzyliśmy naszą działalność o inne brandy, ale też otworzyliśmy ponad setkę sklepów i ten rok zamykamy z ponad 103 na liczniku. Tylko w tym roku ich liczba w Czechach zwiększyła się o 18! – informuje LPP.

Spółka podkreśla, że nie byłoby to możliwe, „gdyby nie zaangażowanie naszych Koleżanek i Kolegów”.

Podsumowanie III kwartału

Przypomnijmy, że firma podsumowała niedawno trzeci kwartał roku obrotowego 2021/22. Przychody spółki w tym okresie wzrosły o 60 proc. r/r osiągając wartość prawie 4 mld zł.

Trzeci kwartał przyniósł spółce podwojenie obrotów z e-commerce i powrót do trzycyfrowej dynamiki wzrostu. Dzięki temu, w okresie od lutego do października, w porównaniu z rokiem ubiegłym, firma odnotowała wzrost sprzedaży online o 85 proc.

Po 9 miesiącach, wzrost sprzedaży spółki w ujęciu omnichannelowym wyniósł 72 proc. w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku, zapewniając firmie ponad 1 mld zł zysku netto.

Zobacz też: LPP podsumowuje wyniki po trzech kwartałach

Tags: LPP
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Rośnie sprzedaż książek w salonikach Kolportera 

Rośnie sprzedaż książek w salonikach Kolportera 

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version