Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Lidl po raz 9. z tytułem Top Employer

Niezależny Top Employers Institute corocznie przyznaje certyfikaty dla najlepszych pracodawców na świecie

przez Blanka Dżugaj
20 stycznia 2022
w Centra handlowe
1
Fot. Depositphotos

Fot. Depositphotos

W tym roku sieć Lidl została doceniona w sumie w 25 krajach, otrzymując także wyróżnienie Top Employer Europe.

Założony 30 lat temu Top Employers Institute to globalna instytucja zajmująca się certyfikacją wyróżniających się warunków pracy. Poprzez swój program umożliwia firmom ocenę i poprawę warunków pracowniczych. W tym roku Top Employers Institute wyróżnił ponad 1 857 Top Employers w 123 krajach na 5 kontynentach.

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Najlepsi dla pracowników

Firmy, które otrzymały certyfikat Top Employers, dbają o to, aby ich pracownicy znajdowali się w centrum działań biznesowych. Oferują też członkom swoich zespołów sprzyjające środowisko pracy. Top Employers Institute analizuje organizacje na podstawie przekazanych zgłoszeń, tzw. dobrych praktyk HR. Zgłoszenie obejmuje 6 obszarów HR oraz 20 szczegółowych zagadnień, takich jak np. strategia personalna, środowisko pracy, pozyskiwanie talentów, uczenie się, dobra atmosfera pracy oraz różnorodność i integracja.

Bycie w gronie Top Employers kolejny rok z rzędu to potwierdzenie, że objęta przez nas strategia personalna jest słuszna. Naszym pracownikom oferujemy kompleksowe szkolenia i programy rozwojowe, stosujemy politykę otwartej informacji zwrotnej, nagradzamy ich pracę atrakcyjnym wynagrodzeniem oraz gwarantujemy szereg dodatkowych benefitów. Orientacja na pracowników jest szczególnie istotna w tak dynamicznym środowisku, jakim jest handel detaliczny. Cieszymy się, że nasza praca w obszarze kształtowania i ciągłego doskonalenia strategii personalnej została również doceniona przez niezależną instytucję – mówi Marta Florczak, Członek Zarządu Lidl Polska.

Przeczytaj także: Lidl wyróżniony Blix Awards

Co to znaczy być Top Employer?

Lidl Polska od lat przyciąga kandydatów bardzo atrakcyjnymi warunkami pracy i wysokimi zarobkami – wyższymi niż średnie płace w handlu. Ponadto swojej załodze sieć gwarantuje szeroki pakiet benefitów pozapłacowych, takich jak prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, szkolenia oraz wyprawka „dla maluszka” i pierwszoklasisty. Prowadzi także bezpłatny Program Wsparcia Pracowników, w ramach którego mogą oni skorzystać z pomocy psychologa, prawnika i doradcy finansowego. Lidl Polska promuje równość płacową kobiet i mężczyzn oraz awanse wewnętrzne. Od września wszyscy pracownicy oraz ich bliscy mogą poszerzać swoje kompetencje, dzięki bezpłatnemu dostępowi do eTutor. Jest to platforma do samodzielnej nauki języków obcych online.

Biorąc pod uwagę rok pełen wyzwań, który ponownie wpłynął na przedsiębiorstwa na całym świecie, sieć Lidl Polska nadal udowadnia, że utrzymanie dobrych praktyk HR w miejscu pracy jest dla niej priorytetem. Nieustannie stawia czoła wyzwaniom zmieniającego się miejsca pracy i bez wytchnienia dąży do tego, aby pozytywnie wpływać na życie swoich pracowników – komentuje David Plink, CEO Top Employers Institute.

Informacje o Lidl:

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy oraz w USA. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 30 krajach istnieje w przybliżeniu 11.550 sklepów tej marki, a w Polsce około 800.

Tags: Lidl
ShareTweet

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra
Centra handlowe

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze
Centra handlowe

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią
Centra handlowe

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny
Centra handlowe

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble
Centra handlowe

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności
Centra handlowe

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności

Następny artykuł
Wspólny rozwój w segmencie convenience. Supermarkety SPAR Express na stacjach AVIA

Kolejne 2 supermarkety SPAR Express na stacjach AVIA

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Answear.com z przychodami o 44 proc. większymi rdr. w I kw. 2022 r.

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version