Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Carrefour obniża ceny ponad 18.500 produktów w związku z obniżką VAT

Sieć handlowa dodała też do tej listy 1000 najczęściej kupowanych przez klientów produktów

przez Redakcja
27 stycznia 2022
w Centra handlowe
0
Carrefour obniża ceny o podatek VAT

Carrefour

Łącznie blisko 20.000 różnych produktów będą mogli kupić taniej klienci hiper- i supermarketów Carrefour w całej Polsce. Sieć wychodząc naprzeciw zmianom ustawowym, obniżyła ceny produktów objętych 5-procentową stawką VAT. Podjęła także decyzję o dołączeniu do nich blisko 1000 kolejnych. Klienci sklepów własnych tej marki odczują zmianę od 1 lutego.

W sklepach własnych Carrefour od 1 lutego będą obowiązywać niższe ceny na asortyment objęty dotychczas 5% stawką VAT. Działanie to jest zgodne z założeniami rządowej Tarczy Inflacyjnej 2.0 Tarcza czasowo wprowadza zerową stawkę podatku na wybrane produkty pierwszej potrzeby.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Ponad 18 500 produktów objętych obniżką VAT

Obniżka VAT obejmie ponad 18 500 produktów dostępnych w sieci Carrefour. W nowych cenach, znajdą się m.in. warzywa i owoce, wędliny i mięsa, olej, nabiał czy pieczywo. Dodatkowo sieć Carrefour podjęła decyzję o obniżce i utrzymaniu konkurencyjnych cen na blisko 1000 kolejnych produktów. Carrefour postawił na te, które klienci wybierają najczęściej podczas swoich zakupów. Wśród nich znajdują się m.in. produkty z kategorii kosmetyków, chemii domowej czy pozostałych produktów spożywczych nie objętych obniżką VAT.

Gwarancja cen na wiele produktów od 2020 roku

Zmiany wprowadzane od lutego stanowią zarazem rozwinięcie długofalowych działań Carrefour na rzecz zapewnienia klientom zakupów w przystępnych cenach. Na początku 2020 roku Carrefour Polska zdecydował o wprowadzeniu gwarancji niezmiennych cen na 150 produktów marki własnej. Była to odpowiedź na trudną sytuację gospodarczą związaną z pandemią koronawirusa.

Przeczytaj także: Carrefour Drive poszerza zasięg

Wśród produktów objętych gwarancją niezmiennej ceny znalazły się najbardziej potrzebne produkty spożywcze, takie jak kasze, mąka, cukier, nabiał, a także higieniczne, m.in. papier toaletowy czy ręczniki papierowe. Dodatkowo w 2021 roku ruszyła długofalowa kampania „Ceny niskie jak dawniej”. W jej ramach można było kupić w atrakcyjnej cenie m.in. produkty znanych marek dostawców, produkty marki Carrefour, a także artykuły ekologiczne, regionalne i lokalne.  Promocje na produkty sięgały 30%, a często nawet ponad 40%.


O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa. Pod jej szyldem działa w Polsce ponad 900 sklepów. Punkty działają w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Tags: Obniżka VAT
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Netto

Netto z siedmioma nowymi sklepami

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version