Homepark Targówek właśnie powiększył się o kolejny duży sklep znanej skandynawskiej marki Jysk. Lokal został otwarty w formacie 3.0, na ponad 1,575 metrach kwadratowych.
Jysk to międzynarodowa sieć handlowa, wywodząca się z Danii, i sprzedająca towary z dziedziny „wszystko dla domu”. Oferuje artykuły zaprojektowane w skandynawskim duchu, które odzwierciedlają współczesne i proste wzornictwo. W Homepark Targówek zastosowano Koncept 3.0, nowoczesny format sklepu, który umożliwia klientom jeszcze łatwiejsze zakupy, oferuje mnóstwo przestrzeni inspiracyjnych i gotowych aranżacji, które można przenieść do własnego domu.
Nowy sklep Jysk w Homepark Targówek to nowoczesne, funkcjonalne i przyjazne miejsce zakupów. Produkty w naszej ofercie zachowane są w skandynawskiej estetyce, łącząc w sobie prostotę i użyteczność. Kładziemy duży nacisk na zadowolenie naszych klientów, dlatego w nowym sklepie zadbaliśmy o przestrzeń inspirującą do dekoracji i zmian we własnym domu. Miłośnicy aranżacji wnętrz z pewnością znajdą coś dla siebie w przystępnej cenie – mówi Klaudia Połom, koordynator ds. sprzedaży i marketingu Jysk Polska.

Nowoczesne, przyjazne klientom rozwiązania
Otwarcie sklepu zostało poprzedzone kampanią radiową, mobilną, banerami internetowymi oraz reklamą zewnętrzną. W związku z otwarciem sklepu, klienci mogą otrzymać do 75 proc. rabatu na wiele artykułów zaprezentowanych w specjalnej gazetce promocyjnej.
Homepark Targówek konsekwentnie rozbudowuje swoją ofertę. Najnowszy salon marki Jysk prezentuje nowoczesne, przyjazne klientom rozwiązania, podobnie jak wiele innych marek na terenie naszego parku handlowego, który jest największym tego typu parkiem handlowym w całej aglomeracji warszawskiej. Cieszymy się, że dołączył do nas Jysk i życzymy wszystkim naszym najemcom dalszego rozwoju – komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera.
Przeczytaj także: Jysk dla bezdomnych i schronisk dla zwierząt

Lubiane sklepy, fitness i przychodnia medyczna
Park Handlowy Homepark Targówek na powierzchni 74 545 mkw. skupia przede wszystkim specjalistyczne i popularne marki, związane z budowaniem, wykończeniem i aranżacją domu. Oferuje lubiane przez konsumentów sklepy z różnych branż: spożywczej, modowej, elektronicznej, sportowej czy artykułów pierwszej potrzeby. Na terenie Homepark Targówek działa również przychodnia medyczna, klub fitness oraz punkty gastronomiczne. Oferta parku stale poszerza się o nowe segmenty, jak również o uznane sklepy z zakresu wyposażenia wnętrz.
Podczas rozmów z siecią Jysk Fundusz Pradera European Retail Parks reprezentowany był przez Cushman & Wakefield.