W tym roku po raz trzynasty Polska Rada Centrów Handlowych ogłasza konkurs PRCH Retail Awards. Sieci i obiekty handlowe, outlety, retail parki, koncepty handlowo-usługowe oraz firmy branży nieruchomości komercyjnych powalczą o nagrody w 24 kategoriach konkursowych. Przyjmowanie zgłoszeń do konkursu rozpocznie się 1 kwietnia i potrwa do 24 czerwca.
PRCH Retail Awards dla innowacji
PRCH Retail Awards to ekspercki i niezależny konkurs organizowany corocznie przez Polską Radę Centrów Handlowych dla branży retail. Jego celem jest promowanie najlepszych praktyk, nowych technologii, innowacyjności działań. Konkurs docenia także prowadzące je zespoły. Dzięki złożonej i merytorycznej ocenie wybitnych ekspertów branżowych, środowisk naukowych, marketingu i mediów, nagrody PRCH Retail Awards są uznawane za jedne z najbardziej prestiżowych i wiarygodnych na rynku.
Przeczytaj także: Dyrektor PRCH o relacjach najemców z wynajmującymi
Ostatnia edycja konkursu odbywała się w środku pandemii. W związku z tym branża centrów handlowych zaprezentowała swoje bogate dokonania w kolejnych obszarach. Były to: bezpieczeństwo, wsparcie społeczności lokalnych, medyków, służby zdrowia, jak również najemców w tym trudnym dla wszystkich czasie.
Odświeżona formuła i nowe kategorie konkursu
W tym roku konkurs PRCH Retail Awards powraca w odświeżonej formule. Zostaną wyłonieni zwycięzcy 24 kategorii konkursowych. Wśród nich jest aż 7 nowości. Należą do nich:
- Dyrektor Obiektu Handlowego Roku,
- Marketing Manager Obiektu Handlowego Roku,
- Działania ESG Obiektu Handlowego Roku,
- Bezpieczeństwo Obiektu Handlowego Roku
- Agencja Marketingowa / Eventowa / PR Roku.