W centrum handlowym Blue City kolejny raz gości wyjątkowa atrakcja. Fani TikToka i Instagrama mogą robić zdjęcia i filmy do mediów społecznościowych. Z Selfie Space można korzystać do 3 marca.
Selfie Space cieszy użytkowników mediów społecznościowych
Selfie Space wraca do Blue City po rocznej przerwie. Wówczas wśród dostępnych scenografii znalazła się między innymi wanna wypełniona żółtymi, gumowymi kaczuszkami i nastrojowa kawiarnia. Rozmieszczenie stanowisk na dużej powierzchni pozwala na wykonywanie filmów i fotografii w zgodności z zasadą dystansu społecznego i unikania zgromadzeń.
Przeczytaj także: „Pandemia przyspieszyła ewolucję centrów handlowych” – mówi Yoram Reshef
Staramy się organizować atrakcje, które przypadną do gustu młodszym gościom Centrum, chętnie korzystającym z mediów społecznościowych. Okazuje się jednak, że organizowane przez nas Selfie Space cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem również rodzin z dziećmi, dlatego ponownie powracamy z naszym pomysłem – mówi Krzysztof Sajnóg dyrektor marketingu Blue City.
Na fanów selfie czeka między innymi przestrzeń inspirowana popularną grą video, huśtawka na tle różowych skrzydeł z piór, box z wiosennymi kwiatami i basen z piłeczkami.