W Blue City w połowie grudnia zwolniło się aż 5 000 mkw. powierzchni, która jak podają przedstawiciele centrum, nie pozostanie długo pusta. Galeria handlowa ma już nowych najemców, którzy swoje sklepy otworzą w pierwszej połowie roku.
Na poziom 0, do lokalu o powierzchni 2 500 mkw. wprowadzi się marka Carry. Najemca oferuje casualową modę dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Carry do tej pory zajmował sklep o powierzchni 750 mkw. na poziomie +1.
Kolejna marka LPP – Cropp – w portfolio Blue City
Miejsce po Carry przejmie nowy najemca Cropp. Jest to kolejna w Blue City, po House i Sinsay, marka z grupy LPP.
Przeczytaj także: Pandemia przyspieszyła ewolucję centrów handlowych
Natomiast na poziomie +1 salon o powierzchni 2 500 mkw. otworzy Royal Collection. Jest to marka z luksusowego segmentu mody. W ofercie Royal Collection znajduje się odzież i buty. Royal Collection oferuje także akcesoria takich firm jak Oscar Jacobson, Stenstroms, iBlues, Baldessarini, Blauer, Gola, Colmar, Camel Active, Navigare, Campione, Didriksons, Matinique, Bugatti oraz dwie własne marki Royal Collection: Fraternity i Philip Louis.
Zainteresowanie lokalami w naszym centrum jest duże. Dokładnie przyglądamy się kandydatom na najemców i staramy się tak optymalizować tenant-mix, aby przełożył się na wysokie zainteresowanie wśród obecnych i potencjalnych klientów centrum. Dzięki ostatnim zmianom w Blue City będzie więcej różnorodnej mody z różnych segmentów cenowych – mówi Anna Gut, dyrektor ds. wynajmu Blue City.
Kolejne zmiany w Blue City
Ale to nie koniec nowości, jakie dla klientów szykuje w tym roku Blue City. W najbliższym czasie w centrum pojawi się butik Gavel z modą glamour dla pań. Ponadto swój lokal otworzy perfumeria Sorvella. Oba sklepy znajdą się na poziomie +1.
W drugim kwartale w Blue City będzie można kupować kosmetyki holenderskiej marki Rituals. Oferuje ona szeroką linię produktów do pielęgnacji ciała i twarzy, świec zapachowych, różnorodnych herbat. Każdy produkt, spośród ponad czterystu dostępnych, inspirowany jest starożytną tradycją Wschodu.
Natomiast na koniec roku otworzy się w Blue City sklep Betty Barkley. Marka oferuje połączenie ponadczasowej klasyki z aktualnie panującymi trendami.
O Centrum handlowym Blue City
Blue City to unikalne w skali kraju centrum czwartej generacji. Łaczy funkcję handlową, rozrywkową i biurową. Oferuje ponad 200 sklepów, punktów gastronomicznych, usługowych i rozrywkowych, nowoczesne kino, klub fitness, liczne atrakcje dla dzieci oraz kilkadziesiąt wydarzeń specjalnych rocznie. Na trzech najwyższych piętrach centrum, funkcjonuje strefa gastronomii i rozrywki. Jest ona otwarta również we wszystkie niedziele.