Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Blue City z nowym certyfikatem BREEAM In–Use

Certyfikat ekologiczny BREAM In–Use potwierdza troskę o ekologię i zrównoważony rozwój obiektu

przez Redaktor
24 marca 2022
w Centra handlowe, Newsy
0
Budynek centrum handlowego Blue CIty z lotu ptaka

Blue City z certyfikatem Breeam In – Use

  • Blue City otrzymuje certyfikat Breeam In-Use
  • Wyróżnienie dla galerii przyznano w dwóch kategoriach
  • Certyfikat potwierdza prowadzenie ekologicznych rozwiązań i zrównoważony rozwój marek 

Centrum Handlowe Blue City otrzymało prestiżowy certyfikat ekologiczny BREAM In – Use v.6 z oceną bardzo dobrą. Oznacza to, że Blue City jest budynkiem ekologicznym i działa zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.

Blue City troszczy się o środowisko i uzyskuje certyfikat BREEAM In – Use

To branżowe wyróżnienie Blue City uzyskało w dwóch kategoriach Asset Performance (ocena budynku, czyli konstrukcji, osprzętu, zainstalowanych urządzeń i systemów) oraz Management Performance (ocena zarządzania obiektem). W procesie certyfikacji pod uwagę brane były takie kryteria jak, m.in.: zużycie wody, emisja CO2, wpływ użytych materiałów na środowisko. Ocenie podlega również wpływ budynku na samopoczucie i zdrowie jego użytkowników, lokalizacja i rozwiązania komunikacyjne. Ważnymi elementami są również zarządzanie odpadami, zagospodarowanie przestrzeni czy minimalizowanie zanieczyszczenia środowiska.

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

– Przyznanie certyfikatu BREEAM In-Use v.6 to docenienie naszych działań dotyczących wdrożenia  szeregu rozwiązań przyjaznych środowisku naturalnemu. Z roku na rok staramy się wprowadzać do Blue City ulepszenia w jego funkcjonowaniu. W obydwu ocenianych kategoriach osiągnęliśmy wysoki wynik, co jest potwierdzeniem, że dbamy o wysoki standard procesów związanych z utrzymaniem budynku. Blue City powstało ponad 20 lat temu. Dzięki systematycznemu rozwojowi, nie ustępuje młodszym centrom handlowym – mówi Yoram Reshef, wiceprezes Blue City Sp. z o.o.

Ekologiczne rozwiązania w Blue City

W Blue City działa energooszczędny system klimatyzacji powierzchni ogólnodostępnych, który wymagał od centrum dużych nakładów finansowych. System obsługuje 80 central wentylacyjnych. W 100 proc. korzystają ze świeżego powietrza, a nie z obiegu zamkniętego.

Ponadto centrum posiada systemy oszczędzające wodę i energię. Sukcesywnie jest wymieniane oświetlenie na oświetlenie LED. Ekologii sprzyja architektura budynku. Dzięki szklanej kopule w dachu wykorzystywane jest również w dużej mierze światło dzienne. Na dachu centrum oraz na dachy wielopoziomowego parkingu zewnętrznego umieszczono budki lęgowe dla ptaków.

Odpowiadając na potrzeby rowerzystów, przy centrum znajdują się stojaki na rowery oraz otworzono samoobsługowe stacje naprawy rowerów. Obok wejścia głównego można wypożyczyć rower miejski Veturilo. Przy centrum działa również Panek Carsharing.  Gastronomia przechodzi na naczynia wielorazowego użytku lub naczynia papierowe czy jadalne. Coraz więcej restauracji odpowiadając na potrzeby klientów, oferuje dania wegetariańskie i wegańskie. Ponadto centrum organizuje wiele wydarzeń o charakterze edukacyjnym, jak np. warsztaty  ekologiczne dla dzieci i rodzin.

Przeczytaj także: Blue City ma 6 nowych najemców.

System certyfikacji wielokryterialnej BREEAM In-Use (Building Research Establishment Environmental Assessment Method) jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych na świecie systemów oceny budynków pod kątem zrównoważonego rozwoju.

Tags: Blue City
ShareTweet

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra
Centra handlowe

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze
Centra handlowe

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią
Centra handlowe

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny
Centra handlowe

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble
Centra handlowe

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności
Centra handlowe

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności

Następny artykuł
Inmedio TOP&POP podświetlonym szyldem nad wejściem do salonu

Inmedio TOP&POP – nowy format salonów prasowych

Najnowsze informacje

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Answear.com z przychodami o 44 proc. większymi rdr. w I kw. 2022 r.

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version