- Lagardère Travel Retail wprowadza na rynek nowy koncept sklepów Inmedio TOP&POP
- Innowacyjny koncept handlowy maksymalnie upraszcza proces zakupowy
- Wśród wielu nowości wyróżniających Inmedio TOP&POP znajdują się m.in. bestsellery
Lagardère Travel Retail wprowadza na rynek nowy koncept sklepów Inmedio TOP&POP z ofertą promującą przede wszystkim nowości i bestsellery. Poza książkami, prasą itd., klienci znajdą w nich też produkty z zupełnie nowej kategorii POP-UP. Firma odpowiada w ten sposób na nowe potrzeby sektora retail.
Inmedio TOP&POP prezentuje nowe podejście i wpisuje się w działanie firmy
Inmedio w formacie TOP&POP ma nowy logotyp i claim: „Top rozrywka & Pop kultura”. Wyraźna aranżacja strefowa i ograniczenie oferty ułatwiają nawigację i pozwalają maksymalnie zoptymalizować proces zakupowy. Wyróżnikiem nowego podejścia jest m.in. strefa POP-UP z rotującą ofertą kultowych marek. Nowością jest też Stacja Rehydracja – punkt, w którym można bezpłatnie uzupełnić zapas wody.
To nie pierwszy innowacyjny koncept handlowy stworzony przez Grupę Lagardère. Firma, która jest światowym liderem w segmencie travel retail, tylko w Polsce ma ok. 1000 placówek pod 40 różnymi brandami. 5 z nich (w tym 2 odświeżone i z nową identyfikacją wizualną) powstało w ciągu ostatniego pół roku.
Inmedio TOP&POP to najnowsza propozycja Grupy Lagardere Travel Retail. Portfolio grupy tworzy w Polsce aż kilkadziesiąt brandów: w tym m.in. Relay, 1minute i So!Coffee. Pierwsza placówka została otwarta w grudniu w podwarszawskim Centrum Handlowym Janki. Do końca 3. kwartału Grupa Lagardere Travel Retail planuje otworzyć kolejne 20 lokali w nowym formacie. Nowe salony powstaną przede wszystkim w galeriach handlowych i retail parkach.
Innowacja służy uproszczeniu procesu zakupowego
Nowy format Inmedio TOP&POP został zaprojektowany w taki sposób, by maksymalnie uprościć proces zakupowy. Dąży do skrócenia czasu potrzebnego na zorientowanie się w ofercie i dokonanie trafnego wyboru. Minimalistyczny design, jasne kolory, wyraźna aranżacja strefowa, a także wyszczególnienie bestsellerów w danej kategorii – mówi Dariusz Sinkiewicz, Dyrektor Zarządzający Travel Essentials w Grupie Lagardère Travel Retail.
Wyróżnikiem formatu TOP&POP jest m.in. asortyment promujący bestsellery w swojej kategorii. W przestrzeni nowego salonu funkcjonuje – nie licząc tej kasowej – pięć wyraźnych stref: CZYTAM (książki), SŁUCHAM/OGLĄDAM (karty pre-paid, drobna elektronika), GRAM (gry i zabawki), WIEM (prasa) oraz strefa POP-UP z rotującą ofertą kultowych marek. Obecnie znajdują się w niej produkty Hagi Cosmetics i Ministerstwa Dobrego Mydła. O tym, co warto kupić i dlaczego, informują klientów ekrany LCD prezentujące nowości w ofercie w każdej strefie. Sprzedawca-Doradca pomaga klientom w dokonaniu trafnego wyboru. Wskazuje trendy w różnych kategoriach: w tym wśród nowatorskich artykułów tytoniowych typu heat-not-burn.
Przeczytaj także: Inmedio w poznańskim N-Parku.
Nowością jest też Stacja Rehydracja – punkt, w którym można bezpłatnie nalać świeżej wody do swojej lub kupionej w Inmedio butelki. Znajduje się blisko wejścia do sklepu, w części, która jest też wyposażona w kasę samoobsługową i produkty pierwszej potrzeby. Jest więc blisko przekąsek i napojów, umożliwiając szybkie i wygodne zakupy.
Rozwój marki wypływa z doświadczenia
To nie pierwszy innowacyjny koncept handlowy stworzony przez Grupę Lagardère. Firma, która jest światowym liderem w segmencie travel retail, tylko w Polsce ma ok. 1000 placówek pod 40 różnymi brandami. 5 z nich powstało w ciągu ostatniego pół roku. Mocna dywersyfikacja zarówno pod względem formatów, jak i lokalizacji to ważny element strategii marki. Firma, na krajowym rynku, działa już od 25 lat. Oprócz szerokiego portfolio brandów i bogatego asortymentu, Grupa gwarantuje najwyższą jakość produktów we wszystkich sklepach. Zapewnia tym samym klientom swobodę i komfort w podejmowaniu decyzji zakupowych.
Doświadczenia z pandemii pokazały, że dywersyfikacja się opłaca. Podział biznesu na Travel i Non Travel, Food i Non-Food itd. sprawdził się w kryzysie. Podobnie sprawdziły się partnerskie relacje z dostawcami i wynajmującymi. Jesteśmy elastyczni i to jest nasz największy wyróżnik, a zarazem przewaga. Oferujemy coś więcej niż tylko wielość konceptów i pomysłów. Właściwie każdy nasz lokal to unikalny miks naszego know-how i doświadczenia z potrzebami danej lokalizacji i partnera, który nią zarządza – podsumowuje Dariusz Sinkiewicz.