Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

KOKU Sushi wspiera pięściarza Macieja Marchla

KOKU Sushi podpisała z nim umowę sponsorską, która zakłada wspieranie rozwoju talentu białostockiego sportowca

przez Redaktor
25 marca 2022
w Franczyza
0
Koku Sushi wspiera pięściarza

Koku Sushi wspiera pięściarza

  • Koku Sushi wspiera pięściarza
  • Maciej Marchla zdobył brązowy medal Mistrzostw Europy Młodzików
  • Sieć sushi barów wspiera również kobiecą drużynę siatkówki z Białegostoku

Koku Sushi wspiera pięściarza Macieja Marchla. Maciek jest utalentowanym, 16-letnim pięściarzem, który ma na swoim koncie m.in. brązowy medal na Mistrzostwach Europy Młodzików. W marcu tego roku sieć KOKU Sushi podpisała z nim umowę sponsorską, która zakłada wspieranie rozwoju talentu białostockiego sportowca.

KOKU Sushi wspiera pięściarza – młody zawodnik zyskał sponsorów

Maciek zaimponował nam swoją determinacją i pracowitością. Pomimo młodego wieku, dokładnie wie, co chce osiągnąć i w jaki sposób to zrobić. Obserwujemy jego poczynania na ringu już od dłuższego czasu. Nasza decyzja o sponsorstwie nie była dziełem przypadku – mówi Mariusz Olechno, współwłaściciel KOKU Sushi, największego sieci sushi barów w Polsce.

Maciej Marchel trenuje pod okiem Piotra Jankowskiego. Sportowiec jest objęty programem indywidualnego szkolenia w boksie olimpijskim.

Podobne artykuły

Delikatesy Centrum otworzyły nowy autorski projekt supermarketu w odświeżonym formacie ReFresh

Ponad 7000 franczyzobiorców Żabki w ramach współpracy z siecią aktywnie rozwija swój biznes

500. restauracja McDonald’s otwarta w Wyszkowie

POLOmarket otwiera nowy sklep w Pruszczu Gdańskim

Spar otwiera trzy nowe sklepy

Maciej Marchla, medalista Mistrzostw Europy młodzików

Dzięki sponsorom Maciej może brać udział w rywalizacjach rangi zarówno ogólnopolskiej, jak i międzynarodowej, a także w zgrupowaniach, które przygotowują do sezonu i najważniejszych imprez i dodaje. Każda forma tego typu współpracy z firmami ma dla nas duże znaczenie. Pozwala Maćkowi swobodnie trenować i doskonalić swoje umiejętności – mówi Piotr Jankowski.

Najbliższa walka Macieja Marchla odbędzie się w 26 marca podczas gali KnockOut Boxing Night XX w Operze i Filharmonii Podlaskiej.

Będzie to pojedynek o pozycję lidera kategorii wagowej do 60 kg kadry narodowej kadetów na zbliżajàce się Mistrzostwa Europy. Odbędą się one we wrześniu we Włoszech – mówi trener młodego sportowca.

Maciej Marchel nie jest jedynym talentem, którego rozwój wspiera KOKU Sushi. Od kilku miesięcy największa sieć sushi barów w Polsce wspomaga także kobiecą drużynę siatkówki – KS BAS Białystok.

Przeczytaj także: Koku Sushi wspiera Ukrainę.

– To dla nas ogromna radość, gdy jako firma możemy angażować się w sport i przyczyniać się do rozwoju talentów z regionu. Mamy nadzieję, że takich współprac będzie jeszcze więcej – podsumowuje Mariusz Olechno.

ShareTweet

Podobne artykuły

Delikatesy Centrum otworzyły nowy autorski projekt supermarketu w odświeżonym formacie ReFresh
Franczyza

Delikatesy Centrum otworzyły nowy autorski projekt supermarketu w odświeżonym formacie ReFresh

Ponad 7000 franczyzobiorców Żabki w ramach współpracy z siecią aktywnie rozwija swój biznes
Franczyza

Ponad 7000 franczyzobiorców Żabki w ramach współpracy z siecią aktywnie rozwija swój biznes

500. restauracja McDonald’s otwarta w Wyszkowie
Franczyza

500. restauracja McDonald’s otwarta w Wyszkowie

POLOmarket otwiera nowy sklep w Pruszczu Gdańskim
Franczyza

POLOmarket otwiera nowy sklep w Pruszczu Gdańskim

Spar otwiera trzy nowe sklepy, wygląd sklepu SPAR w Żbikowicach
Franczyza

Spar otwiera trzy nowe sklepy

Sylwester Cacek, Sfinks podsumowuje wyniki w 2021 r.
Franczyza

Mniejsze jednostkowe przychody ze sprzedaży, ale również mniejsza strata netto w 2021 r. w porównaniu do 2020 r. – Sfinks podsumowuje wyniki

Następny artykuł
Gemini Park Tarnów z drona

Gemini Park Tarnów zyskuje nowoczesny Carrefour

Najnowsze informacje

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Answear.com z przychodami o 44 proc. większymi rdr. w I kw. 2022 r.

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version