Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

HalfPrice otwiera się w krakowskiej Bonarce

We wtorek, 22 marca br., oferta handlowa krakowskiej Bonarki wzbogaciła się o markę HalfPrice

przez Redaktor
28 marca 2022
w Centra handlowe, Newsy
0
wejście do HalfPrice w krakowskiej Bonarce

HalfPrice otwiera się w krakowskiej Bonarce

  • HalfPrice jest już dostępny w Centrum Handlowym Bonarka
  • Salon zajmuje powierzchnię prawie 3000 mkw.
  • Oferta Bonarki powiększa się o kolejne znane marki

HalfPrice otwiera się w krakowskim centrum handlowym Bonarka. Od 22 marca ofertę Centrum Handlowe Bonarka uzupełnia nowoczesny koncept kategorii off-price. Zawiera kilka kategorii, m. in. modę oraz wyposażenie domu. Ponadto w ofercie sklepu znajdują się najpopularniejsze marki projektantów z całego świata w obniżonych do 80 procent cenach.  

wnętrze HalfPrice w krakowskiej Bonarce
HalfPrice otwiera się w krakowskiej Bonarce

Salon HalfPrice w Centrum Handlowym Bonarka

Salon HalfPrice w Centrum Handlowym Bonarka jest największym salonem marki w Krakowie. Zajmuje powierzchnię blisko 3000 mkw. pozwalającą na szeroką ekspozycję oferty. Sklep znajduje się w sąsiedztwie salonu e-obuwie x MODIVO. W ofercie sklepu można znaleźć markową odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu. Wszystko to w okazyjnych cenach.

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Sklep marki HalfPrice dobrze wkomponowuje się w tenant-mix Bonarki. Jego oferta jest prawdziwą gratką dla tzw. smart shopperów. Wyselekcjonowane produkty marek znanych z wysokiej jakości, w obniżonych cenach przyciągną też zapewne miłośników mody.  Otwarcie HalfPrice jest kolejnym przykładem, że znane firmy inwestują we flagowe sklepy właśnie w Bonarce. To potwierdzenie, że jest to prestiżowa lokalizacja dla ich marek – mówi Justyna Bartosz, Asset Manager NEPI Rockcastle.

Wszystkie produkty zostały w przejrzysty sposób podzielone wg kategorii. Dodatkowo dla wygody klientów odzież i buty posegregowane są rozmiarami. Na każdej metce znajduje się informacja, ile dany produkt kosztował przed obniżką, a ile zapłacimy za niego w HalfPrice. W krakowskim salonie marki znajduje się też specjalna oferta luksusowych ubrań i dodatków od domów mody i projektantów.

Przeczytaj także: Wiosenna kampania Bonarka.

To kolejny sklep Grupy CCC dostępny dla klientów Bonarki w świeżo zmodernizowanej części centrum. W drugiej połowie listopada ub.r. otworzył się tam salon marki CCC oraz nowoczesny i multimedialny salon e-obuwie.pl x MODIVO.

 

Tags: BonarkaHalfPrice
ShareTweet

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra
Centra handlowe

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze
Centra handlowe

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią
Centra handlowe

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny
Centra handlowe

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble
Centra handlowe

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności
Centra handlowe

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności

Następny artykuł
Logo i wejście do Rossmanna

Polacy planują zakupy kosmetyków w Rossmannie

Najnowsze informacje

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Answear.com z przychodami o 44 proc. większymi rdr. w I kw. 2022 r.

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version