Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Centrum Gemini Park Tychy zakończyło rozbudowę

Nowa część Gemini Park Tychy już otwarta

przez Redaktor
31 marca 2022
w Centra handlowe
0
Jak wygląda Gemini Park Tychy po rozbudowie

Gemini Park Tychy

  • Gemini Park Tychy otwiera się po rozbudowie
  • Prace trwały dwa lata, a obiekt zyskał około 7 tysięcy mkw. przestrzeni użytkowej
  • Wśród otwartych salonów znajdują się m. in. Action, Bel_Pol i Multikino

Gemini Park Tychy jest już po rozbudowie. Prace, przy największym centrum handlowym w Tychach, dobiegły końca. W galerii otwarto już Multikino, a także dwa wielkopowierzchniowe sklepy – Action i Bel-Pol. Dyrekcja obiektu zapowiada kolejne otwarcia w ciągu najbliższych dni.

Gemini Park Tychy jest już po rozbudowie

Po blisko dwóch latach zakończyła się rozbudowa Gemini Park Tychy. Była to jedyna tego typu inwestycja, która realizowana była w dobie pandemii. W efekcie prac mający dotąd 36,6 tys. m kw. obiekt zyskał dodatkowo ok. 7 tys. m kw.

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Póki co, w jednokondygnacyjnej nowej części, klienci mogą dziś znaleźć dwa nowe sklepy. To Action o powierzchni 915 mkw. oraz Bel-Pol o powierzchni 737 mkw. Oba ulokowane zostały na poziomie 0, a więc w strefie parku handlowego Gemini Park.

Z kolei najnowocześniejsze na Śląsku kino stworzone tu przez rynkowego lidera – Multikino, zajęło 2,3 tys. mkw. Wejście do niego odbywa się z poziomu +1 poprzez powiększoną strefę restauracyjno-wypoczynkową. W kinie znajduje się 7 sal i 541 miejsc – przy czym wszystkie dają możliwość oglądania seansu w pozycji półleżącej.

Rozbudowa Gemini Park to jak dotąd największa zrealizowana przez nas inwestycja od otwarcia obiektu w 2018 roku. Jej głównym celem było stworzenie nowej powierzchni, która umożliwiła nam wprowadzenie do centrum oferty rozrywkowej w postaci kina – mówi Tomasz Misztalewski, dyrektor Gemini Park Tychy.

Dzięki temu nasz obiekt ze stricte handlowego, przekształcił się w nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe. Pozwala nam to nie tylko na rozszerzenie zasięgu działania galerii o kolejne śląskie miejscowości, ale przede wszystkim na umocnienie naszej pozycji na regionalnym rynku centrów handlowych. Za sprawą rozbudowy galeria awansuje także do grona największych obiektów tego typu na Śląsku, licząc sobie dziś aż 43,6 tys. m kw. – dodaje Tomasz Misztalewski.

Gemini Park Tychy rozrasta się

Oprócz tego, że rośnie Gemini Park, rośnie także handlowe „power center”, którego częścią jest tyska galeria. Ostatnie miesiące przyniosły tu otwarcie marketu budowlanego Castorama. Zaawansowane są także prace nad Merkury Market. Docelowo hub handlowy z szeroką i konkurencyjna ofertą ma mieć łącznie około 100 tys. m kw.

Rozwój Gemini Park idealnie wpisuje się w rozwój całego „power center”. Dzięki temu powstaje przestrzeń, w której mieszkańcy regionu mogą znaleźć niezwykle komplementarną ofertę handlową, a teraz także rozrywkową. Rozbudowa Gemini Park zasila hub zarówno największym w Tychach kinem, jak również kolejnymi markami segmentu home, których przy ul. Towarowej jest już aż 12 – 8 w Gemini Park i 4 w otoczeniu – mówi Tomasz Misztalewski.

Przeczytaj także: Rośnie oferta „home” Gemini Park Tychy.

Jak podkreślają przedstawiciele Gemini Park nowa część idealnie wpasowuje się w otoczenie, ale także w istniejący już od 4 lat obiekt.

Nowa część jest de facto kontynuacją obiektu, który już istnieje, co widać zarówno w bryle i elewacji, jak również w tym, jak podeszliśmy do projektu wnętrza. Zależało nam bowiem na płynnym przejściu. Dostrzec to można w strefie food court, która została nie tylko dwukrotnie powiększona, ale zyskała także nowe funkcje – integracji i interakcji. To płynne przejście zapewniło także zastosowanie tych samych kolorów, materiałów i wzorów co w projekcie z 2018 roku – wylicza Tomasz Misztalewski.

 

Jak wygląda rozbudowna część Gemini Park Tychy
Gemini Park Tychy

 

 

Tags: Gemini ParkGemini Park Tychy
ShareTweet

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra
Centra handlowe

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze
Centra handlowe

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią
Centra handlowe

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny
Centra handlowe

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble
Centra handlowe

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności
Centra handlowe

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności

Następny artykuł
Wejscie do skepu Modivo

Modivo wzmacnia zespół odpowiedzialny za pozycję Spółki na rynkach zagranicznych

Najnowsze informacje

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Answear.com z przychodami o 44 proc. większymi rdr. w I kw. 2022 r.

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version