Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Second hand CTO debiutuje w Galerii Madison

Sieć sklepów CTO sprzedająca odzież outlet i second hand zadebiutowała właśnie w Galerii Madison

przez Redakcja
8 kwietnia 2022
w Centra handlowe
0
Second hand CTO w centrum handlowym Madison otwarcie

Second hand CTO w centrum handlowym Madison

Największa sieć z odzieżą używaną w Polsce – second hand CTO – zadebiutowała właśnie w Galerii Madison. Na polskim rynku otwieranie second handów w centrach handlowych nadal jest jeszcze nowością. Mimo to sklepy z odzieżą z drugiej ręki z „kopciuszka” rynku modowego stają się powoli gorącym trendem zakupowym.

Second hand CTO ma już 50 salonów

Już w 2019 roku marka H&M dostrzegła jak intensywnie zmienia się rynek konsumencki. W odpowiedzi na te zmiany otworzyła swój pierwszy sklep z odzieżą z recyklingu. Było już wówczas pewne, że ten trend prędzej czy później zagości w galeriach handlowych, w różnych formatach, wielkościach i konceptach. Tą szansę  dostrzegła także gdańska Galeria Madison. Galeria zaprosiła do współpracy sieć CTO. Posiada ona w Polsce 50 salonów sprzedaży, działających pod tą marką.

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

CTO w Galerii Handlowej Madison – pierwszy punkt w galerii

CTO w Galerii Handlowej Madison posiada salon sprzedaży o powierzchni ponad 1000 m2. Jest to tym samym pierwszy lokal w galerii handlowej.

Nie pozostajemy obojętni wobec mody na zakupy z recyklingu i drugiego obiegu. Dlatego też ruszyliśmy z odważnym, nowatorskim konceptem we współpracy z CTO – informuje Katarzyna Łaszkiewicz, Marketing Manager Galerii Madison. – To największa w kraju sieć marketów odzieżowych oferujących ubrania outlet, z drugiej ręki i nowe. To projekt, który doskonale wpisuje się we współczesne trendy „zero waste” i „eco-recyclingu. Rzeczy z second-handu postrzegane są jako nieszablonowe, oryginalne, po prostu inne. To tu „upolować” możemy ciekawe, modowe perełki znanych firm, ale także marek niszowych i limitowanych kolekcji. W CTO klienci znajdą strefę z odzieżą wycenioną na sztuki. Z tego ok. 70-80% to odzież nowa, posiadająca oryginalne metki. Kolejna strefa to produkty na wagę, a asortyment ten wymieniany jest w całości raz w tygodniu na zupełnie nowy. Ten pomysł spodobał się naszym klientom o czym świadczy fakt, że w dniu otwarcia salon odwiedziło ponad 3500 klientów – dodaje Katarzyna Łaszkiewicz.

Największe marki otwierają swoje second handy

O rosnącej popularności second handów świadczy duża popularność platform internetowych sprzedających używane ubrania. Zalando sprzedaje używane produkty nie tylko w internecie – w Berlinie, w centrum handlowym Alexa, działa stacjonarny „second hand” o nazwie Zircle. Swoje sklepy z używaną odzieżą otwierają również największe światowe marki, jak Levi’s czy Cos. Cos to najdroższa marka grupy H&M. Powstały też gigantyczne serwisy oferujące używaną odzież, torebki, buty, akcesoria z segmentu premium, jak francuski Vestiaire Collective (9 mln użytkowników) czy aplikacja Vinted (34 mln użytkowników).

Przeczytaj także: Drogeria dm debiutuje w Polsce

Rynek second handów będzie rósł w dynamicznym tempie

Według prognoz ekspertów rynek second-handów w USA do 2023 ma wzrosnąć dwukrotnie. Możemy więc spodziewać się, i w tym przypadku, przełożenia zachodnich trendów na rynek polski.

Nasza sieć idealnie wpisuje się w potrzeby konsumenta XXI wieku. W CTO można kupić rzeczy niepowtarzalne, perełki światowej mody za kilkadziesiąt złotych. Nie tylko odzież, ale i zabawki, tekstylia, akcesoria modowe czy chemię gospodarczą – komentuje Sebastian Skrzypek, Dyrektor Generalny, CTO. Produkty pochodzą z różnych części Europy, dzięki czemu codziennie pojawia się coś unikalnego, np. ubrania takich marek jak Versace, Dior, BOSS czy Tommy Hilfiger, czy nawet Gucci i Prada. Wszystko to w bardzo dobrym stanie.

Butik z używanymi ubraniami w galerii handlowej może wydawać się kontrowersyjnym posunięciem, ale chcemy przecierać szlaki i wytyczać nowe kierunki. Według nas receptą na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku jest właśnie testowanie nowych konceptów, bycie zawsze obok klienta, słuchanie potrzeb rynku i dostarczanie dokładnie tego, czego rynek w danej chwili oczekuje – podsumowuje Katarzyna Łaszkiewicz.

Tags: Galeria Madison
ShareTweet

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra
Centra handlowe

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze
Centra handlowe

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią
Centra handlowe

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny
Centra handlowe

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble
Centra handlowe

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności
Centra handlowe

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności

Następny artykuł
home&you NoVa Park sklep w centrum handlowym witryna sklepowa

Zmiany na mapie najemców NoVa Park

Najnowsze informacje

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Answear.com z przychodami o 44 proc. większymi rdr. w I kw. 2022 r.

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version