Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Second hand CTO debiutuje w Galerii Madison

Sieć sklepów CTO sprzedająca odzież outlet i second hand zadebiutowała właśnie w Galerii Madison

przez Redakcja
8 kwietnia 2022
w Centra handlowe
0
Second hand CTO w centrum handlowym Madison otwarcie

Second hand CTO w centrum handlowym Madison

Największa sieć z odzieżą używaną w Polsce – second hand CTO – zadebiutowała właśnie w Galerii Madison. Na polskim rynku otwieranie second handów w centrach handlowych nadal jest jeszcze nowością. Mimo to sklepy z odzieżą z drugiej ręki z „kopciuszka” rynku modowego stają się powoli gorącym trendem zakupowym.

Second hand CTO ma już 50 salonów

Już w 2019 roku marka H&M dostrzegła jak intensywnie zmienia się rynek konsumencki. W odpowiedzi na te zmiany otworzyła swój pierwszy sklep z odzieżą z recyklingu. Było już wówczas pewne, że ten trend prędzej czy później zagości w galeriach handlowych, w różnych formatach, wielkościach i konceptach. Tą szansę  dostrzegła także gdańska Galeria Madison. Galeria zaprosiła do współpracy sieć CTO. Posiada ona w Polsce 50 salonów sprzedaży, działających pod tą marką.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

CTO w Galerii Handlowej Madison – pierwszy punkt w galerii

CTO w Galerii Handlowej Madison posiada salon sprzedaży o powierzchni ponad 1000 m2. Jest to tym samym pierwszy lokal w galerii handlowej.

Nie pozostajemy obojętni wobec mody na zakupy z recyklingu i drugiego obiegu. Dlatego też ruszyliśmy z odważnym, nowatorskim konceptem we współpracy z CTO – informuje Katarzyna Łaszkiewicz, Marketing Manager Galerii Madison. – To największa w kraju sieć marketów odzieżowych oferujących ubrania outlet, z drugiej ręki i nowe. To projekt, który doskonale wpisuje się we współczesne trendy „zero waste” i „eco-recyclingu. Rzeczy z second-handu postrzegane są jako nieszablonowe, oryginalne, po prostu inne. To tu „upolować” możemy ciekawe, modowe perełki znanych firm, ale także marek niszowych i limitowanych kolekcji. W CTO klienci znajdą strefę z odzieżą wycenioną na sztuki. Z tego ok. 70-80% to odzież nowa, posiadająca oryginalne metki. Kolejna strefa to produkty na wagę, a asortyment ten wymieniany jest w całości raz w tygodniu na zupełnie nowy. Ten pomysł spodobał się naszym klientom o czym świadczy fakt, że w dniu otwarcia salon odwiedziło ponad 3500 klientów – dodaje Katarzyna Łaszkiewicz.

Największe marki otwierają swoje second handy

O rosnącej popularności second handów świadczy duża popularność platform internetowych sprzedających używane ubrania. Zalando sprzedaje używane produkty nie tylko w internecie – w Berlinie, w centrum handlowym Alexa, działa stacjonarny „second hand” o nazwie Zircle. Swoje sklepy z używaną odzieżą otwierają również największe światowe marki, jak Levi’s czy Cos. Cos to najdroższa marka grupy H&M. Powstały też gigantyczne serwisy oferujące używaną odzież, torebki, buty, akcesoria z segmentu premium, jak francuski Vestiaire Collective (9 mln użytkowników) czy aplikacja Vinted (34 mln użytkowników).

Przeczytaj także: Drogeria dm debiutuje w Polsce

Rynek second handów będzie rósł w dynamicznym tempie

Według prognoz ekspertów rynek second-handów w USA do 2023 ma wzrosnąć dwukrotnie. Możemy więc spodziewać się, i w tym przypadku, przełożenia zachodnich trendów na rynek polski.

Nasza sieć idealnie wpisuje się w potrzeby konsumenta XXI wieku. W CTO można kupić rzeczy niepowtarzalne, perełki światowej mody za kilkadziesiąt złotych. Nie tylko odzież, ale i zabawki, tekstylia, akcesoria modowe czy chemię gospodarczą – komentuje Sebastian Skrzypek, Dyrektor Generalny, CTO. Produkty pochodzą z różnych części Europy, dzięki czemu codziennie pojawia się coś unikalnego, np. ubrania takich marek jak Versace, Dior, BOSS czy Tommy Hilfiger, czy nawet Gucci i Prada. Wszystko to w bardzo dobrym stanie.

Butik z używanymi ubraniami w galerii handlowej może wydawać się kontrowersyjnym posunięciem, ale chcemy przecierać szlaki i wytyczać nowe kierunki. Według nas receptą na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku jest właśnie testowanie nowych konceptów, bycie zawsze obok klienta, słuchanie potrzeb rynku i dostarczanie dokładnie tego, czego rynek w danej chwili oczekuje – podsumowuje Katarzyna Łaszkiewicz.

Tags: Galeria Madison
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
home&you NoVa Park sklep w centrum handlowym witryna sklepowa

Zmiany na mapie najemców NoVa Park

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version