Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Drogerie dm debiutują w Polsce – pierwsza otwarta zostanie w Parku Handlowym Galaktyka

Drogerie dm debiutują w Polsce. Sieć otworzy swój pierwszy sklep 21 kwietnia we Wrocławiu

przez Redakcja
7 kwietnia 2022
w Centra handlowe
0
Drogerie dm, sklep w środku

Drogerie dm

Polska będzie 14. krajem, w którym rozpoczną swoją działalność nowe drogerie dm. Dm jest największym detalicznym sprzedawcą drogeryjnym w Europie. Posiada łącznie ponad 3800 sklepów. Siedziba firmy mieści się we Wrocławiu. To właśnie tu 21 kwietnia, w Parku Handlowym Galaktyka, przy ul. Ślężnej 130−134, o godzinie 8.00 rano zostanie otwarty pierwszy sklep dm w Polsce. Drogeria już teraz rozpoczyna komunikację z klientami w social mediach.

Polska to kolejny, niezwykle interesujący rynek, w którym z ogromną radością rozpoczynamy swoją działalność. Polskim konsumentom zaproponujemy ponad 10 000 produktów w zawsze korzystnych cenach. Większość z nich poza naszym sklepem we Wrocławiu będzie także dostępna w sklepie online oraz w aplikacji „Mój dm” – mówi Markus Trojansky, General Manager w Polsce.

Drogerie dm – co znajduje się w ich asortymencie?

W asortymencie dm znajduje się wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała. Ponadto oferowane są artykuły zdrowotne i higieniczne. W sklepie dostępne są również produkty z kategorii kosmetyki i perfumy. Klienci będą mogli także zakupić żywność, artykuły gospodarstwa domowego, usługi foto i karmę dla zwierząt. Warto podkreślić, że dm znany jest także z marek własnych. Wśród nich znajdują się marki: Balea, czy marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych – alverde.

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Przeczytaj także: Na co zwracają uwagę klienci kupujący online?

Dotychczas miliony klientów pokochały już produkty dm, a my chcemy, aby jakością naszej oferty zachwycało się jeszcze więcej osób. Dlatego, by być jak najbliżej nich każdego roku otwieramy w Europie szereg nowych oddziałów. Już dziś jesteśmy obecni w trzynastu krajach, co czyni nas jedną z wiodących drogerii na kontynencie. Chcemy reagować na indywidualne potrzeby klientów, charakterystyczne dla danego kraju. Dlatego oprócz marek własnych, oferujemy im zarówno najlepsze międzynarodowe produkty, jak i te pochodzące od regionalnych producentów. Mamy świadomość konkurencji na polskim rynku, ale widzimy też ogromny potencjał dla siebie. Wierzymy, że polscy konsumenci pokochają nasze marki z wzajemnością – dodaje Trojansky.

Otwarcie sklepu we Wrocławiu wsparte będzie kampanią reklamową. Wykorzystane w niej nośniki reklamowe obejmują billboardy, reklamy internetowe oraz organiczną komunikację w Social Mediach. Drogerie dm należą do programu Payback.

Przeczytaj także: Czeka nas największa inflacja w XXI wieku

Tags: dm
ShareTweet

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra
Centra handlowe

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze
Centra handlowe

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią
Centra handlowe

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny
Centra handlowe

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble
Centra handlowe

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności
Centra handlowe

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności

Następny artykuł
Second hand CTO w centrum handlowym Madison otwarcie

Second hand CTO debiutuje w Galerii Madison

Najnowsze informacje

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Answear.com z przychodami o 44 proc. większymi rdr. w I kw. 2022 r.

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version