Polska będzie 14. krajem, w którym rozpoczną swoją działalność nowe drogerie dm. Dm jest największym detalicznym sprzedawcą drogeryjnym w Europie. Posiada łącznie ponad 3800 sklepów. Siedziba firmy mieści się we Wrocławiu. To właśnie tu 21 kwietnia, w Parku Handlowym Galaktyka, przy ul. Ślężnej 130−134, o godzinie 8.00 rano zostanie otwarty pierwszy sklep dm w Polsce. Drogeria już teraz rozpoczyna komunikację z klientami w social mediach.
Polska to kolejny, niezwykle interesujący rynek, w którym z ogromną radością rozpoczynamy swoją działalność. Polskim konsumentom zaproponujemy ponad 10 000 produktów w zawsze korzystnych cenach. Większość z nich poza naszym sklepem we Wrocławiu będzie także dostępna w sklepie online oraz w aplikacji „Mój dm” – mówi Markus Trojansky, General Manager w Polsce.
Drogerie dm – co znajduje się w ich asortymencie?
W asortymencie dm znajduje się wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała. Ponadto oferowane są artykuły zdrowotne i higieniczne. W sklepie dostępne są również produkty z kategorii kosmetyki i perfumy. Klienci będą mogli także zakupić żywność, artykuły gospodarstwa domowego, usługi foto i karmę dla zwierząt. Warto podkreślić, że dm znany jest także z marek własnych. Wśród nich znajdują się marki: Balea, czy marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych – alverde.
Przeczytaj także: Na co zwracają uwagę klienci kupujący online?
Dotychczas miliony klientów pokochały już produkty dm, a my chcemy, aby jakością naszej oferty zachwycało się jeszcze więcej osób. Dlatego, by być jak najbliżej nich każdego roku otwieramy w Europie szereg nowych oddziałów. Już dziś jesteśmy obecni w trzynastu krajach, co czyni nas jedną z wiodących drogerii na kontynencie. Chcemy reagować na indywidualne potrzeby klientów, charakterystyczne dla danego kraju. Dlatego oprócz marek własnych, oferujemy im zarówno najlepsze międzynarodowe produkty, jak i te pochodzące od regionalnych producentów. Mamy świadomość konkurencji na polskim rynku, ale widzimy też ogromny potencjał dla siebie. Wierzymy, że polscy konsumenci pokochają nasze marki z wzajemnością – dodaje Trojansky.
Otwarcie sklepu we Wrocławiu wsparte będzie kampanią reklamową. Wykorzystane w niej nośniki reklamowe obejmują billboardy, reklamy internetowe oraz organiczną komunikację w Social Mediach. Drogerie dm należą do programu Payback.
Przeczytaj także: Czeka nas największa inflacja w XXI wieku