Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Pierwszy sklep Peek & Cloppenburg po prawej stronie Warszawy zostanie otwarty w Atrium Promenada

Atrium Promenada kontynuuje prace nad repozycjonowaniem centrum

przez Redakcja
26 kwietnia 2022
w Centra handlowe
0
Peek & Cloppenburg w Atrium Promenada,galeria handlowa w środku

Peek & Cloppenburg w Atrium Promenada

Marka Peek & Cloppenburg planuje otwarcie swojego salonu w Atrium Promenada w Warszawie. Jest to element kontynuacji renowacji i repozycjonowania centrum. Duży, dwupoziomowy sklep Peek & Cloppenburg, o powierzchni 3 450 m2 otworzy się w II kwartale 2023 roku. Będzie to najnowsza koncepcja P&C, zakładająca nowy podział przestrzeni, na strefę mody sportowej i strefy wypoczynkowe.

Peek & Cloppenburg w Atrium Promenada to drugi co do wielkości sklep w Warszawie

Salon w Atrium Promenada będzie pierwszym sklepem Peek & Cloppenburg w tej części Warszawy i drugim co do wielkości w stolicy. Jest to zarazem samym dziesiąty sklep tej marki w Polsce. Oferta nowego lokalu obejmie zróżnicowany asortyment modowy i lifestylowy. Sklep oferuje produkt takich brandów jak Review i Jake*s oraz międzynarodowych marek, w tym BOSS i Calvin Klein. Powierzchnia handlowa sklepu zajmie dwie kondygnacje i wyniesie łącznie 3 450 m2.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Wiedząc jak dynamiczne są zmiany potrzeb i wymagań zarówno klientów, jak i najemców, nie przestajemy pracować nad ulepszaniem naszych obiektów. Chcemy, aby maksymalnie służyły społecznościom lokalnym. Atrium Promenada cieszy się dużym zainteresowaniem, zarówno klientów jak i najemców. Dlatego chcemy stworzyć starannie wyselekcjonowaną  ofertę, interesującą dla naszego dużego i zróżnicowanego catchmentu. Marka Peek & Cloppenburg wpisuje się w nasze strategiczne podejście i dodatkowo wzmocni Atrium Promenada jako dominującą destynację zakupową po prawej stronie Warszawy. Fakt, że tak znana, międzynarodowa marka wybrała Atrium Promenada potwierdza naszą silną pozycję na rynku. Z niecierpliwością czekamy na otwarcie sklepu, zaplanowane na II kwartał przyszłego roku – mówi Scott Dwyer, Group Managing Director – Retail, Atrium European Real Estate.

Centrum Atrium Promenada czeka liczne zmiany

Rok 2022 i początek 2023 przyniesie w Atrium Promenada wiele zmian. Trwa kompleksowa przebudowa drugiej części obiektu, której zakończenie planowane jest na pierwszą połowę 2023 roku. Właściciele i zarządcy obiektu dążą do tego, żeby stał on się najciekawszym i najnowocześniejszym warszawskim centrum handlowym po prawej stronie Wisły.

Atrium Promenada ma zaoferować swoim klientom jeszcze bogatsze portfolio marek w najnowszych konceptach i dodatkowo  wzmocnić swój potencjał biznesowy. Pod względem architektonicznym ma zyskać jednolity i spójny charakter.

Przeczytaj także: Na czym polega kampania EkoWileńska?

W trakcie przebudowy Atrium Promenada funkcjonuje normalnie. Klienci mogą korzystać z głównej części centrum handlowego (odnowionej w 2018 roku) z ofertą ponad 100 marek. Wśród nich znajdują się: Cinema City, Carrefour Pro, TK Maxx, H&M, Zara, iSpot, PINKO, Marella, GUESS, e-obuwie, Tous, Sinsay.  Nieprzerwanie działają Zdrofit, Enel Med, strefa restauracyjna Republika Smaku oraz przestrzeń zabaw i warsztatów Piąty Wymiar.

Tags: Atrium European Real Estate
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Avenida Poznań HalfPrice, galeria handlowa z zewnątrz

W Poznaniu powstanie jeden z największych sklepów Half Price w Polsce

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version