Trwa przebudowa Atrium Promenada w Warszawie. Ponad 80% modernizowanej części obiektu jest już wynajęte. Po zakończeniu prac w odnowionym flagowym obiekcie z portfolio Atrium European Real Estate znajdzie się ponad 150 lokali handlowych i usługowych w najnowszych konceptach. Zakończenie renowacji planowane jest na wiosnę 2023 roku.
Remont rozpoczął się w lutym tego roku. Prace obejmują kompleksową przebudowę wnętrza Atrium Promenada od strony ulicy Jana Nowaka Jeziorańskiego oraz wejścia do centrum handlowego od tej ulicy. Docelowo galeria będzie oferować ponad 90 tys. mkw. powierzchni handlowej. To stanowi ponad 150 lokali handlowo-usługowych dostępnych dla klientów już wiosną 2023 roku.
Przeczytaj także: Sneaker Boyz powracają do centrum Avenida Poznań
Catchment Atrium Promenada stale się powiększa
Nie mam wątpliwości, że będzie to jeden z najbardziej udanych, jeśli nie najlepszy, projekt handlowy w Warszawie – mówi Scott Dwyer,Group Managing Director – Retail, Atrium European Real Estate. Ze sklepami w najnowszych konceptach, nowoczesnym designem, atmosferą i intensywnym programem zaangażowania społeczności. Catchment centrum handlowego stale się powiększa, zagęszczając o nowe osiedla mieszkaniowe dla młodych rodzin o dużej sile nabywczej i dużym zapotrzebowaniu na rozrywkę i czas wolny.
Warszawa to miasto, w którym chcemy rozwijać naszą działalność. Mamy tu silną pozycję z pięcioma centrami handlowymi i wiemy, co sprawdza się w każdej lokalizacji. Modernizacja Atrium Promenada cieszy się dużym zainteresowaniem najemców. 80% powierzchni najmu brutto przebudowanej galerii jest już wstępnie wynajęte. Prace budowlane przebiegają zgodnie z harmonogramem. Do tego czasu w przyszłym roku klienci Promenady będą mieli znacznie odświeżoną, bogatszą ofertę. Zarówno pod względem innowacyjnych konceptów handlowych, jak i starannie wyselekcjonowanych marek. W sumie po zakończeniu modernizacji w portfolio Promenady znajdzie się ponad 150 sklepów – dodaje Dwyer.
W Atrium Promenada znajdą się marki z segmentu premium i medium
Na parterze zmodernizowanej części Atrium Promenada dominować będą marki modowe z segmentu premium i medium. Ich ofertę uzupełni sektor health & beauty oraz popularne wśród warszawiaków kawiarnie. Klienci będą mieli do dyspozycji również strefę punktów usługowych zlokalizowanych w pobliżu hipermarketu Carrefour PRO. Na pierwszym piętrze znajdą się sklepy z ofertą mody casual oraz odzieżą dla młodzieży. Dla rodzin z dziećmi przygotowana zostanie także angażująca strefa zabaw Euro lider.
Największy salon odzieżowy zajmie powierzchnię 3450 mkw.
Zmodernizowany obiekt zaoferuje swoim klientom również największy salon odzieżowy przyszłego Atrium Promenada. Będzie nim dwupoziomowy sklep Peek & Cloppenburg o powierzchni 3450 mkw. z ofertą modową wielu znanych marek. Będziemy świadkami powrotów niektórych lubianych brandów, a także zupełnych nowości dla tego obszaru.
W wyniku zachodzących zmian Atrium Promenada może stać się najciekawszym i najnowocześniejszym centrum handlowym po prawej stronie Wisły.
W trakcie trwających prac modernizacyjnych Atrium Promenada funkcjonuje normalnie. Do dyspozycji klientów jest główna część centrum handlowego (odnowiona w 2018 roku) z ofertą ponad 100 marek. Kino Cinema City, Carrefour, strefa restauracyjna Republika Smaku oraz przestrzeń zabaw i warsztatów Piąty Wymiar będą działać nieprzerwanie.