Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

„Przyspieszamy działania po pandemicznej rzeczywistości” – mówi Michał Kaleta, Wyjątkowy Prezent

Jakie plany na ten rok realizuje marka Wyjątkowy Prezent, a także jaki udział w przychodach firmy ma kanał online?

przez Urszula Szewczyk
19 maja 2022
w Centra handlowe, Wywiady
0
Michał Kaleta, Wyjątkowy Prezent

Michał Kaleta, Wyjątkowy Prezent

Urszula Szewczyk: Czy pandemia i inflacja wpływa na to, jak wydajemy pieniądze na prezenty?

Michał Kaleta, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju, Wyjątkowy Prezent, Head of Sales w Emoti Group: Oczywiście pandemia miała wpływ na sprzedaż, szczególnie na początku, gdy wszyscy byli najbardziej przestraszeni sytuacją. Wtedy zamknięcie galerii mocno odbiło się na naszych wynikach. Udało nam się jednak to przezwyciężyć i ułożyć dobrą współpracę na przyszłość, niemal ze wszystkimi centrami handlowymi.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Ponadto, jako pewną odpowiedź na to, co się dzieje, wprowadziliśmy szereg działań, mających zminimalizować efekt pandemii dla firmy i klientów: w naszej ofercie, jako zupełnie nowa kategoria, pojawiły się przeżycia, które można wykorzystywać w domu. Wydłużyliśmy ważność voucherów do 3 lat, tak, aby klienci mieli spokojną głowę, kiedy obdarowane osoby wykorzystają swoje vouchery. Zauważyliśmy także, że część naszych klientów przeniosła się na stałe do online’u i korzysta z naszego sklepu internetowego.

Przeczytaj także: LPP o działalności na Ukrainie

Jeśli chodzi o inflację, to widzimy wzrost wartości kupowanych prezentów i wartości koszyka. Widzimy jednak równie ogromne zwiększenie zainteresowania naszą ofertą.

Możemy śmiało powiedzieć, że rynek nam sprzyja i bardzo dynamicznie się rozwija, co pozwala snuć optymistyczne wizje na przyszłość.

Jaki był miniony rok dla Państwa firmy pod względem obrotów?

To był rekordowy rok pod względem obrotu firmy. Nie tylko odnotowaliśmy znakomity wynik finansowy, a marzenia spełniło z nami setki tysięcy osób, ale także otworzyliśmy 11 nowych sklepów. Nasza oferta jest dostępna w całej Polsce, dlatego “wyjątkowe” punkty handlowe zaczynają pojawiać się w nieco mniejszych, ale wciąż niezwykle interesujących, miastach.

Czy zrezygnowali Państwo z niektórych lokalizacji?

Chociaż w 2020 roku staraliśmy się zachować wszystkie lokalizacje z naszego portfolio i prowadzaliśmy rozmowy ze wszystkimi właścicielami galerii handlowych, to pojedyncze lokalizacje niestety z niego wypadły. Uznaliśmy wówczas, że proponowane rozwiązania nie są dla nas zadowalające, ale jednocześnie nie zamknęliśmy się zupełnie na opcję współpracy. Jednak znakomita większość galerii handlowych owocnie z nami współpracowała, pomagając znaleźć rozwiązania, które zadowolą obie strony.

W ilu zatem centrach handlowych są dzisiaj Państwo obecni?

W ubiegłym tygodniu otworzył się nasz 57 sklep w Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy. W czerwcu planujemy świętowanie otwarcia 60 sklepu w naszej sieci. Łącznie jesteśmy obecni w 47 galeriach handlowych na terenie Polski, ale liczba ta rośnie. I to niezwykle dynamicznie.

Jaką część Państwa biznesu stanowi dziś kanał online?

Dawniej ten kanał “ważył” około 30% naszej sprzedaży, obecnie jego udział wzrósł do około 40%. Mamy doskonałych specjalistów, którzy wiedzą, co zrobić, żeby go rozwinąć i sprawić, żeby rozwijał się jeszcze szybciej niż dotychczas. Widzimy ogromny potencjał rozwoju dla naszej firmy w praktycznie każdym kanale sprzedaży i intensywnie nad tym pracujemy, co przekłada się na nasze wyniki. Oczywiście nie zapominamy też o sklepach stacjonarnych, prowadząc równie szerokie działania również w tej strefie biznesowej.

Jakie prezenty najczęściej kupują Państwa klienci?

Niezmiennym hitem w naszej ofercie jest Kolacja w ciemności, którą ciągle “wzbogacamy” o nowe lokalizacje. Na drugim miejscu w naszym rankingu są karty podarunkowe – nasi klienci cenią sobie swobodę wyboru i elastyczność. Dlatego również jako jedyni w branży prezentów w formie przeżyć wprowadziliśmy aż 3 lata na realizację vouchera.

Klienci szukają także niezapomnianych wrażeń – dlatego 3 pozycję na liście najbardziej popularnych prezentów zajmuje Skok ze spadochronem, następnie – Lot balonem nad Krakowem. Duży udział naszej sprzedaży to także marki własne, czyli nie tylko wspomniana Kolacja w ciemności, ale także wrocławski hit – Podwodna kolacja, odbywająca się w Kanale Mozambickim, na terenie tamtejszego zoo oraz Magiczna kolacja, czyli pokaz iluzji połączony ze znakomitym jedzeniem.

Ile punktów planują Państwo otworzyć w tym roku i w jakich lokalizacjach?

Ten rok jest niezwykle intensywny, ponieważ przyspieszamy działania po pandemicznej rzeczywistości.

Sprzedaż stacjonarna jest dla nas bardzo ważna, dlatego w tym roku zaplanowaliśmy minimum 12 nowych otwarć. Do tej pory udało się zrealizować 7, w tym prezentację naszego jubileuszowego, 50 sklepu. Do końca roku planujemy jeszcze co najmniej 5 razy świętować otwarcie nowego sklepu, m.in w takich miastach jak Warszawa, Poznań i Gdańsk.

Tags: Wyjątkowy PrezentWywiad
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Prezes Answear

Answear.com wznowił działalność w Ukrainie

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version