Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

Focus Mall zbudowało bardzo silne portfolio sportowych marek

przez Redakcja
20 maja 2022
w Centra handlowe
0
Intersport debiutuje w Focus Mall Zielona Góra

Intersport debiutuje w Focus Mall Zielona Góra

Focus Mall Zielona Góra rozwija ofertę sportową – do oferty centrum dołączyły salony: Intersport i JD Sports. Marki otworzyły już swoje salony sprzedaży. Niebawem zadebiutuje też sklep popularnej marki Snipes. Portfolio sportowych marek uzupełnia także sklep Puma. Marka przedłużyła umowę najmu i znacząco zwiększyła powierzchnię sprzedaży.

Intersport w koncepcie pick-up point debiutuje w Focus Mall Zielona Góra

W nowej części galerii Focus Mall Zielona Góra swój pierwszy w Polsce sklep w koncepcie pick-up point otworzyła spółka Intersport. Klienci sklepu mają do dyspozycji szeroką gamę artykułów turystycznych i sportowych. W tym odzieży sportowej i outdoorowej.

Podobne artykuły

W Polsce 60 proc. konsumentów ocenia, że podwyżki cen nie do końca odzwierciedlają skalę inflacji

BIG InfoMonitor: Branża eventowa ruszyła z impetem, ale ciąży jej 360 mln zł zaległości wobec dostawców i banków

Robociki w roli kuriera. Fit Cake inwestuje w innowacje

Lidl Polska otworzył dwa nowe sklepy: w Sławnie i Hajnówce

Homepark Targówek wzbogacił się o Monster Bounce

Przeczytaj także: Omnichannelowa rewolucja w CCC

Nowością tej marki jest opcja odbioru zakupów zrobionych w internecie. Po dostarczeniu towaru do sklepu, klient zostaje o tym powiadomiony. Następnie może w dowolnym momencie odebrać paczkę stacjonarnie. W Focus Mall klienci mogą również kupić sprzęt sportowy, taki jak np. rowery, rolki czy hulajnogi. Mogą także skorzystać z usług serwisu. Sklep ma powierzchnię 464 mkw. Znajduje się na poziomie 0 nowej części galerii. Intersport podpisał umowę najmu na 6 lat.

JD Sports wzbogacił tenant-mix Focus Mall Zielona Góra

Kolejna nowość w Focus Mall to marka JD Sports, specjalista shoes & apparel. Marka otworzyła salon pod koniec kwietnia. Sklep ma powierzchnię 415 mkw. Zlokalizowany jest na poziomie 0.

Multibrandowy sklep to królestwo topowych produktów Nike, Adidas, Vans, Timberland, The North Face. Nowo otwarty sklep to również bogactwo stylów – footwear i apparel sportowy, ale również streetstylowy czy outdoorowy. W Zielonej Górze zadebiutuje też kolekcja marki Jordan. Umowa została zawarta na okres 5 lat.

JD Sports w Focus Mall ZG

Puma powiększyła swój salon sprzedaży

Marka Puma przedłużyła umowę najmu, jednocześnie decydując się na powiększenie lokalu i jego nową aranżację. Do dyspozycji klientów został oddany sklep o powierzchni blisko 160 mkw. Taka wielkość zapewnia przejrzysty sposób prezentacji szerokiego asortymentu marki. Salon zaprojektowany jest w taki sposób, aby podkreślić charakterystyczny design brandu. W powiększonym lokalu Pumy znaleźć można obuwie, odzież sportową i akcesoria dla kobiet, mężczyzn i dzieci.

Puma w Focus Mall Zielona Góra

Snipes debiutuje wkrótce w galerii Focus Mall

Niebawem w Zielonej Górze zadebiutuje popularna firma Snipes. Marka jest jednym z najważniejszych sprzedawców sneakersów i odzieży streetwear na całym świecie. Sieć Snipes tworzy ponad 600 sklepów w Europie i Stanach Zjednoczonych.

 

Tags: Focus Mall
ShareTweet

Podobne artykuły

W Polsce 60 proc. konsumentów ocenia, że podwyżki cen nie do końca odzwierciedlają skalę inflacji
Centra handlowe

W Polsce 60 proc. konsumentów ocenia, że podwyżki cen nie do końca odzwierciedlają skalę inflacji

BIG InfoMonitor: Branża eventowa ruszyła z impetem, ale ciąży jej 360 mln zł zaległości wobec dostawców i banków
Centra handlowe

BIG InfoMonitor: Branża eventowa ruszyła z impetem, ale ciąży jej 360 mln zł zaległości wobec dostawców i banków

Robociki w roli kuriera. Fit Cake inwestuje w innowacje
Centra handlowe

Robociki w roli kuriera. Fit Cake inwestuje w innowacje

Lidl Polska otworzył dwa nowe sklepy: w Sławnie i Hajnówce
Centra handlowe

Lidl Polska otworzył dwa nowe sklepy: w Sławnie i Hajnówce

Homepark Targówek wzbogacił się o Monster Bounce
Centra handlowe

Homepark Targówek wzbogacił się o Monster Bounce

PRCH: „Centra handlowe z optymistycznymi wskaźnikami obrotów i odwiedzalności klientów – wyraźnie przekroczone zostały wyniki sprzed pandemii”
Centra handlowe

PRCH: „Centra handlowe z optymistycznymi wskaźnikami obrotów i odwiedzalności klientów – wyraźnie przekroczone zostały wyniki sprzed pandemii”

Następny artykuł
Grupa Żabka powołała spółkę Cool-Logistics świadczącą usługi logistyczne dla cateringów dietetycznych

Grupa Żabka powołała spółkę Cool-Logistics świadczącą usługi logistyczne dla cateringów dietetycznych

Najnowsze informacje

W Polsce 60 proc. konsumentów ocenia, że podwyżki cen nie do końca odzwierciedlają skalę inflacji

BIG InfoMonitor: Branża eventowa ruszyła z impetem, ale ciąży jej 360 mln zł zaległości wobec dostawców i banków

BLIK podsumował rok 2021: blisko 113 mln przychodów

Marki CDRL dostępne na Modivo.pl i Amazon.de

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku

Robociki w roli kuriera. Fit Cake inwestuje w innowacje

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version