Sieć meblowa Agata uruchomiła kolejne Megaskrytki. Tym razem zlokalizowane przy Salonach w Krakowie, Poznaniu, Łodzi i Gdańsku. Urządzenie pozwala na odbiór towarów zamówionych online – od niewielkich akcesoriów, po meble o większych gabarytach.
Agata rozwija Megaskrytkę
Odbiór towarów gabarytowych
System informatyczny optymalizuje przydzielanie towarów
Innowacja i rewolucja w jednym
Towar czeka w Megaskrytce przez 48 godzin
W ostatnich latach zainteresowanie obszarem e-commerce stale wzrasta, dlatego salony Agata wychodzą naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów uruchamiając kolejne Megaskrytki przy Salonach w Krakowie, Poznaniu, Łodzi i Gdańsku. Zależy nam na tym, aby klienci naszego sklepu internetowego znaleźli u nas dogodną dla siebie formę odbioru zamówionych produktów. Z całą pewnością inwestycja w Megaskrytki pomoże nam lepiej sprostać wymaganiom naszych klientów, którzy sami mogą dokonać wyboru, kiedy i jak chcą odebrać zamówione produkty – mówi Przemysław Gurban, dyrektor operacyjny Agata S.A.
