Biedronka przedstawia swoją aplikację mobilną. Ma ona wesprzeć klientów w wyborze najkorzystniejszych cenowo produktów. Można pobrać ją za darmo z App Store oraz Google Play.
-
wirtualna karta Moja Biedronka,
-
płatności Blikiem bez kodu,
-
oferty spersonalizowane: „Tylko dla Ciebie” – od poniedziałku do piątku jedna dodatkowa spersonalizowana oferta ważna od następnego dnia; „Shakeomat” – raz dziennie produkt – niespodzianka, również spersonalizowany oraz „Wybrane dla Ciebie” z aktualnej gazetki
-
skaner cen wszystkich produktów dostępnych w sklepach sieci,
-
historia transakcji,
-
gazetki z ofertą handlową,
-
możliwość uzyskania szybkiego kontaktu z Biurem Obsługi Klienta (telefonicznie i mailowo).
Stworzyliśmy aplikację, aby ułatwić zakupy naszym klientom. Aby mogli wybrać najkorzystniejsze oferty i sprawdzić w czasie zakupów informacje na temat produktów. Liczymy, że dzięki temu klienci będą jeszcze bardziej zadowoleni z zakupów w Biedronce a w ich koszykach znajdą się potrzebne im produkty w niskich cenach – mówi Marek Złakowski, Dyrektor ds. Rozwoju Relacji z Klientem i Cyfryzacji sieci Biedronka.