Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Eobuwie.pl i Modivo razem we Wrocławiu

Marki będą oferowały produkty w jednym salonie

przez Redakcja
17 czerwca 2022
w Centra handlowe
0
MODIVO i eobuwie.pl dostępne są w Galerii Magnolia

MODIVO i eobuwie.pl dostępne są w Galerii Magnolia

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Eobuwie.pl jest obecne w galerii handlowej Magnolia we Wrocławiu od ponad czterech lat. Od czternastego czerwca w ofercie sklepu dostępne są również produkty z oferty Modivo. Koncept salonu został rozszerzony o  strefę interaktywnych przymierzalni oraz nową usługę „Zarezerwuj i Przymierz”.

Wspólny sklep eobuwie.pl i Modivo zajmą powierzchnię 1730 m2

Do dyspozycji mieszkańców Wrocławia i regionu oddano nowatorski sklep o powierzchni 1730 m2. Na miejscu klientów wita robot humanoidalny Pepper. Ten nietypowy asystent sprzedaży rozpoznaje emocje, służy radą, a nawet pomaga w odbiorze zamówienia internetowego.
Przeczytaj także: 11 nowych miejsc w praskim Koneserze
W sklepie nie ma tradycyjnych półek i wieszaków. Wyboru produktów dokonuje się za pomocą 58 nowoczesnych tabletów. Ubrania z asortymentu Modivo można przymierzyć w 10 przymierzalniach. Zostały stworzone jako luksusowe garderoby. W nich będą czekać wcześniej wybrane produkty oraz szafa i tablet. Dzięki nim będzie można podjąć ostateczną decyzję co do zakupu.
SGOR2717.jpg
Klienci mogą skorzystać z wygodnej usługi Zarezerwuj i Przymierz, pozwalającej na przymierzenie zarezerwowanych wcześniej produktów. W dowolnym momencie mogą zamówić do sklepu artykuły z oferty online eobuwie.pl oraz Modivo. Kiedy zamówienie będzie skompletowane, otrzymają powiadomienie SMS. Na miejscu dostępna jest też funkcjonalność esize.me – specjalny skaner dzięki, któremu można właściwie dopasować obuwie.
SGOR2689.jpg
Sklep w galerii handlowej Magnolia we Wrocławiu zlokalizowany jest na parterze. Jest otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 9-21. To już 30 sklep marki eobuwie.pl z czego 10 wspólny koncept z Modivo. Pozostałe zlokalizowane są m.in. w Gdańsku, Krakowie, Warszawie oraz Pradze.
Oprac. su
Tags: Galeria Magnolia
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Weekend zdrowia w NoVa Park

Ruszyła wakacyjna Liga Minigolfa 2022 w NoVa Park

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version