Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Galeria Wiślanka świętuje pierwsze urodziny

Z tej okazji na klientów czekają liczne atrakcje

przez Radosław Święcki
14 października 2021
w Centra handlowe
0

Mija rok od otwarcia Galerii Wiślanka – pierwszego nowoczesnego centrum handlowo-rozrywkowego w Żorach. Z okazji rocznicy obiekt przygotował szereg atrakcji dla swoich gości.

Galerię Wiślanka otwarto w październiku 2020 roku. Jak podkreślają przedstawiciele galerii, dla mieszkańców miasta było to bardzo ważne wydarzenie z uwagi na fakt, iż dotychczas musieli podróżować do innych miast w celu dokonania zakupów w salonach swoich ulubionych marek.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Na terenie Galerii Wiślanka znalazł się pełen przekrój zarówno polskich, jaki i zagranicznych brandów. Dla wielu z nich był to debiut na tamtejszym rynku. Choć proces komercjalizacji realizowany przez firmę Mallson Polska przebiegał w dużej mierze w czasie trwania ogólnoświatowej pandemii, obiekt – jak przypomniano w komunikacie – już na wiele tygodni przed otwarciem wynajęty był w niemal 100 procentach.

Na powierzchni ok. 20 tys. mkw. GLA w Galerii Wiślanka znalazły się m.in. salony wszystkich marek polskiego lidera branży fashion – Grupy LPP. A także Sizeer, 4F, Diverse, Tatuum, Ryłko, Wojas, CCC, Drogerie Polskie, Rossmann, Empik, Smyk, RTV Euro AGD, Vistula, Wólczanka, Home&You, Apart, Yes, Vision Express, czy Pepco.

W obiekcie otwarto też supermarket sieci Lidl, a także multipleks (jedyny w mieście) sieci Helios. Najmłodsi klienci mają natomiast do dyspozycji salę zabaw Jupiter.

Przedstawiciele galerii zwracają też uwagę, że na przestrzeni ostatnich miesięcy oferta centrum handlowego powiększyła się o długo oczekiwane punkty sprzedaży stacjonarnej marek Douglas oraz New Yorker. Z kolei z myślą o pasjonatach kuchni z całego świata powiększono ofertę gastronomiczną o zupełne nowe koncepty na rynku, jak Pyszne na wagę czy Yako Tako.

Odwiedzalność rośnie

Przedstawiciele galerii podkreślają w komunikacie, że powyższe działania przyniosły sukces, czego dowodem jest rosnący foot-fall.

Do realizacji tego projektu podchodziliśmy bardzo personalnie. Wiślanka miała być nie tylko tradycyjnym miejscem zakupów, ale zapewniać klientom w mieście zupełnie nowe doświadczenia zakupowe. Oferta centrum handlowego miała być skierowana do każdej grupy wiekowej oraz zarówno do klientów poszukujących produktów znanych marek sieciowych, jak i premium. Udało nam się to zrealizować, a najlepszym dowodem na przyjęcie przez nas słusznej koncepcji, jest wciąż rosnący foot-fall. Dlatego też chcemy podziękować naszym klientom za okazane zaufanie, poprzez liczne atrakcje przygotowane z myślą o organizacji pierwszych urodzin obiektu – mówi Teresa Jonas, inwestor, prezes zarządu Wiślanka S.A.

Jakie atrakcje czekają na klientów z okazji urodzin galerii? W najbliższą sobotę (16 października) przygotowano m.in. porady stylisty, konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, gry i zabawy dla dzieci czy pokazy oraz występy artystyczne.

Kulminacyjnym elementem pierwszych urodzin będzie wyjątkowe wydarzenie 3D Mapping Show, dzięki któremu elewacja Wiślanki ożyje na oczach widzów tworząc spektakularne i niezapomniane widowisko.

Zobacz też: Galeria Wiślanka wzbogaciła się o nowego najemcę

Tags: Galeria Wiślanka
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Grupa CCC z najwyższą w historii sprzedażą kwartalną

Grupa CCC z najwyższą w historii sprzedażą kwartalną

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version