Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Fit Cake przyjmuje się wszędzie [WYWIAD]

Sieć chce podwoić w przyszłym roku liczbę lokali

przez Radosław Święcki
27 października 2021
w Wywiady
0
Ewelina Choińska, Rafał Kościuk

Ewelina Choińska, Rafał Kościuk

W tym roku Fit Cake największe zyski odnotował w miejscowościach turystycznych. W ubiegłym roku były to natomiast miasta do 100 tys. mieszkańców, gdzie Fit Cake był absolutną nowością – mówi w rozmowie z Retail Journal Rafał Kościuk, współwłaściciel sieci Fit Cake.

Radosław Święcki: Fit Cake idzie jak burza. Plan roczny otwarć nowych lokali – czyli 50 punktów, zrealizowali państwo w 9 miesięcy. Zaktualizowaliście zatem plan na ten rok, wyznaczając nowy cel?

Podobne artykuły

„Nasi klienci odchodzą od przyzwyczajeń covidowych” – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Omnichannelowa rewolucja w CCC: „Ważne jest dla nas, aby łączyć światy online i offline” – mówi Jakub Grzelak, CCC

„Przyspieszamy działania po pandemicznej rzeczywistości” – mówi Michał Kaleta, Wyjątkowy Prezent

„Cały rynek przechodzi transformację modelu biznesowego i musi szybko dostosować działalność pod wymogi klientów” – mówi Grzegorz Mroczek, Cream

Rafał Kościuk: Na koniec 2021 roku podamy termin realizacji kolejnej 50-tki. Mamy nadzieję że uda się go zrealizować w przyszłym roku. Liczymy mocno na pozytywny finał otwarć w innych krajach Europy oraz w USA.

Fot. Fit Cake

Co jeszcze chcecie państwo osiągnąć w przyszłym roku, jakie wyznaczacie sobie cele na 2022 rok?

Podwojenia liczby lokali w stosunku do stanu obecnego.

Jako opcję na zwiększenie zysków, niedawno zaproponowali państwo swoim franczyzobiorcom otwarcie więcej niż jednego punktu, przy inwestycji tylko w jedną kuchnię. Prosiłbym o przybliżenie szczegółów tego rozwiązania?

Franczyzobiorca, robiąc pierwszy lokal, przewiduje kolejne otwarcia i tym samym zakłada zapas w wielkości produkcji pozwalający tworzyć „nadprodukcję”. Utrzymanie jednej produkcji ułatwia logistykę oraz obniża koszty pracowniczy oraz lokalowe. Osoba robi w bardzo podobnym czasie co jedno, dwa ciasta. Za metry kuchenne płaci się raz, więc kolejne lokale nie wymagają skomplikowanej wentylacji oraz rozbudowanej kadry. Kolejny lokal to tylko lada ze sprzedażą plus ewentualnie kilka stolików. Lokale tego typu są łatwiejsze do otwarcia ze względu na brak obwarowań sanepidu i tańsze za metr.

Jaki jest odzew franczyzobiorców w kwestii w tej opcji?

Część właścicieli lokali bada rynek do otwarcia kolejnego lokalu bądź jest w trakcie otwarcia kolejnego. Na razie na to rozwiązanie zdecydowały się cztery lokale, ale deklarację rozbudowy złożyło kolejnych 10 lokali. Co drugi nowo otwierany lokal będzie zakładał większą produkcję, z perspektywą zaopatrywania więcej niż jednego lokalu.

W jakich lokalizacjach cieszycie się państwo największą popularnością?

Wszystko zależy od ludzi, którzy działają lokalnie. Nie ma reguły – czy duże, czy małe miasto, czy góry czy morze – nasza marka przyjmuje się wszędzie. Mogę jednak zdradzić, że w tym roku największe zyski odnotowały miejscowości turystyczne. W ubiegłym roku były to natomiast miasta do 100 tys. mieszkańców, gdzie Fit Cake był absolutną nowością.

To Polska, tymczasem powiedział pan na początku naszej rozmowy o planach ekspansji zagranicznej. W jakich krajach Fit Cake zamierza rozwijać swoją franczyzę?

Malta już jest, teraz kolej na Cypr, Niemcy, Irlandię, Anglię, Szwajcarię i USA.

Rozmawiał Radosław Święcki

Zobacz też: Sieć franczyzowa Fit Cake ma już 50 lokali

Tags: Fit Cake
ShareTweet

Podobne artykuły

„Nasi klienci odchodzą od przyzwyczajeń covidowych” – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała
Centra handlowe

„Nasi klienci odchodzą od przyzwyczajeń covidowych” – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble
Centra handlowe

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Omnichannelowa rewolucja w CCC: „Ważne jest dla nas, aby łączyć światy online i offline” – mówi Jakub Grzelak, CCC
Centra handlowe

Omnichannelowa rewolucja w CCC: „Ważne jest dla nas, aby łączyć światy online i offline” – mówi Jakub Grzelak, CCC

„Przyspieszamy działania po pandemicznej rzeczywistości” – mówi Michał Kaleta, Wyjątkowy Prezent
Centra handlowe

„Przyspieszamy działania po pandemicznej rzeczywistości” – mówi Michał Kaleta, Wyjątkowy Prezent

Grzegorz Mroczek Cream property Advisors
Centra handlowe

„Cały rynek przechodzi transformację modelu biznesowego i musi szybko dostosować działalność pod wymogi klientów” – mówi Grzegorz Mroczek, Cream

Przemysłąw Lutkiewicz, LPP
Centra handlowe

„Przywróciliśmy funkcjonowanie ok. 25 proc. naszych salonów stacjonarnych na Ukrainie” – mówi Przemysław Lutkiewicz, LPP

Następny artykuł
Sieć LodyBonano zamyka sezon na plusie

Sieć LodyBonano zamyka sezon na plusie

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version