Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

„Za nami najlepszy miesiąc od początku pandemii” – mówi Yoram Reshef, Blue City

Najwięcej klientów Blue City odnotowuje w piątek i sobotę

przez Radosław Święcki
8 listopada 2021
w Wywiady
3

„Powoli odbudowujemy wyniki, ale nie osiągnęliśmy jeszcze poziomu odwiedzin z rekordowego dla Blue City 2019 roku. Bardzo przydałby się w czasie pandemii dodatkowy dzień handlowy w każdą niedzielę” – mówi w rozmowie z Retail Journal Yoram Reshef, wiceprezes Blue City sp.z o.o.

Radosław Święcki: Byłem ostatnio na zakupach w Blue City i muszę przyznać, że dawno nie widziałem takich tłumów. Są państwo zadowoleni z footfallu, jest on zbliżony do tego sprzed okresu pandemii?

Podobne artykuły

„Nasi klienci odchodzą od przyzwyczajeń covidowych” – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Omnichannelowa rewolucja w CCC: „Ważne jest dla nas, aby łączyć światy online i offline” – mówi Jakub Grzelak, CCC

„Przyspieszamy działania po pandemicznej rzeczywistości” – mówi Michał Kaleta, Wyjątkowy Prezent

„Cały rynek przechodzi transformację modelu biznesowego i musi szybko dostosować działalność pod wymogi klientów” – mówi Grzegorz Mroczek, Cream

Yoram Reshef: Październik br. był najlepszym miesiącem od początku pandemii, jeżeli chodzi o liczbę klientów odwiedzających naszą galerię. Powoli odbudowujemy wyniki, ale nie osiągnęliśmy jeszcze poziomu odwiedzin z rekordowego dla Blue City 2019 roku. Nadal ruch nie rozkłada się równo – w piątek i w sobotę jest najwięcej klientów. W niedziele z ograniczeniem handlu ruch jest najsłabszy.

Jak wiemy na zmiany się tu nie zanosi, a doszło w ostatnim czasie wręcz do zaostrzenia zakazu handlu w niedzielę…

Bardzo przydałby się w czasie pandemii dodatkowy dzień handlowy w każdą niedzielę. Dobrą frekwencję obserwujemy w sklepach odzieżowych, w rozrywce i gastronomii. Niektóre z nich osiągnęły obroty sprzed pandemii, a nawet wyższe.

Blue City przed sezonem świątecznym

Przed nami najgorętszy sprzedażowo okres w roku. Jakie akcje marketingowe, promocyjne i CSR-owe, planują państwo na ten czas?

Wznowiliśmy organizowanie wydarzeń, z których Blue City słynie, a także proponujemy nowe atrakcje. Staraliśmy się dobrać je tak, by odpowiadały oczekiwaniom lokalnej społeczności, a przede wszystkim rodzinom z dziećmi. Dla najmłodszych fanów filmów proponujemy dwie wystawy „Wojownicy ze srebrnego ekranu” oraz „Roboty”. Na terenie centrum będzie można spotkać figury postaci z kultowych filmów fantasy. Największe figury sięgają nawet trzech metrów wysokości. Każda postać zbudowana została z recyklingowanych elementów starych maszyn, pojazdów i samolotów, z których powstały części korpusów, ramion i nóg.

W listopadzie wraca taneczne show Egurrola Dance Studio – Egurrola Dance League i Światowy Festiwal Tańca Barbie. Wraz z najemcami bardzo liczymy na frekwencję klientów w Black Friday. Centrum będzie również organizowało znane i lubiane kiermasze i targi świąteczne, zwłaszcza, że powraca na nie moda. Na Jarmarkach Produktów Regionalnych można kupić świeże, regionalne produkty prosto od ich wytwórców, a na pop-up polskich projektantów SHOP LOCAL! oryginalne i bardzo dobrej jakości ubrania, biżuterię oraz akcesoria modowe.

Oczywiście w dalszym ciągu klienci i pracownicy centrum są zobowiązani do noszenia maseczek i zachowania szczególnych środków ostrożności.

„Nie powinniśmy spodziewać się zamykania gospodarki”

No właśnie, apele w tym zakresie skierował ostatnio minister zdrowia w związku z rosnącą liczbą zakażeń. Rząd wydaje się dość ostrożny, jeśli chodzi o przywracanie obostrzeń, ale lockdownu wykluczyć nie można. Mają państwo w związku z tym obawy?

Od maja odwiedzalność centrów handlowych systematycznie rośnie, choć do odrobienia strat jeszcze długa droga. Akcja szczepień i spadek zachorowań podczas miesięcy letnich spowodowały, że
z optymizmem zaczęliśmy patrzeć w przyszłość. Niestety, tak jak przewidywali eksperci, mamy obecnie do czynienia z IV falą pandemii. Warszawa ma najwyższy poziom szczepień w kraju i, zgodnie z deklaracjami rządu, nie powinniśmy spodziewać się zamykania gospodarki, w tym centrów handlowych.

Zobaczymy, na jakie rozwiązania w tym zakresie zdecyduje się rząd, tymczasem kilka miesięcy temu wprowadzono rozwiązania dotyczące czynszów. Budzą one spore kontrowersje. Państwo stoicie na stanowisku, że to wynajmujący są dla najemców, a nie najemcy dla wynajmujących…

… już słynny artykuł 15ze pierwszej ustawy „covidowej”, mówiący o zwolnieniu z opłacania czynszów, był wyjątkowo niesprawiedliwy, bo nie wiązał się z bezpośrednimi rekompensatami dla wynajmujących.

Z kolei przedłużanie na siłę umów na pół roku był kłopotem dla obu stron, bo nikt nie wie, jakie zmiany przyniesie pandemia. Co wynajmującemu z przedłużenia umowy z najemcą, jeśli ten nie da rady unieść strat i zbankrutuje? Nowy pomysł rządu jest jeszcze gorszy. Gdyby teraz wprowadzono lockdown, najemca w okresie obowiązywania zakazu handlu, musi płacić 20 proc. czynszu, a 50 proc. przez kolejne trzy miesiące po nim. Nie wiem, z czego będzie płacić 20 proc. czynszu zamknięty przez lockdown najemca, który de facto w tym czasie nie zarabia? Jak centra handlowe będą regulować własne zobowiązania związane z codzienną działalnością, jeśli nie będą mieć wpływów z czynszów? M.in. dlatego nie chcemy kolejnego lockdownu. Dla wielu naszych najemców, ale i dla nas, byłaby to bardzo trudna sytuacja.

Zobacz też: Blue City zaprasza miłośników tradycyjnych smaków

Tags: Blue City
ShareTweet

Podobne artykuły

„Nasi klienci odchodzą od przyzwyczajeń covidowych” – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała
Centra handlowe

„Nasi klienci odchodzą od przyzwyczajeń covidowych” – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble
Centra handlowe

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Omnichannelowa rewolucja w CCC: „Ważne jest dla nas, aby łączyć światy online i offline” – mówi Jakub Grzelak, CCC
Centra handlowe

Omnichannelowa rewolucja w CCC: „Ważne jest dla nas, aby łączyć światy online i offline” – mówi Jakub Grzelak, CCC

„Przyspieszamy działania po pandemicznej rzeczywistości” – mówi Michał Kaleta, Wyjątkowy Prezent
Centra handlowe

„Przyspieszamy działania po pandemicznej rzeczywistości” – mówi Michał Kaleta, Wyjątkowy Prezent

Grzegorz Mroczek Cream property Advisors
Centra handlowe

„Cały rynek przechodzi transformację modelu biznesowego i musi szybko dostosować działalność pod wymogi klientów” – mówi Grzegorz Mroczek, Cream

Przemysłąw Lutkiewicz, LPP
Centra handlowe

„Przywróciliśmy funkcjonowanie ok. 25 proc. naszych salonów stacjonarnych na Ukrainie” – mówi Przemysław Lutkiewicz, LPP

Następny artykuł
Centra Designer Outlet z certyfikatem BREEAM

Centra Designer Outlet z certyfikatem BREEAM

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version