Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Aleja Bielany: aż 6 wyjątkowych otwarć

Aleja Bielany, jedno z największych centrów handlowych na polskim rynku. Obiekt systematycznie zwiększa portfolio swoich najemców. Tylko tej jesieni centrum powiększyło się o 800 m² wynajętej powierzchni handlowej

przez Blanka Dżugaj
16 listopada 2021
w Centra handlowe
0
Fot. materiały prasowe

Fot. materiały prasowe

Aleja Bielany tej jesieni powiększyła grono najemców o 6 sklepów. Wśród nich znalazły się polskie marki modowe Greenpoint i Makalu, a także sklepy Wyjątkowy Prezent oraz Candy Shop. Klienci mogą również skorzystać z nowej oferty multimarketu budowlano-wnętrzarskiego Jula. Jest to pierwszy w kraju outlet tej marki.

Aleja Bielany z jedynym outletem Jula

Pod koniec października b.r. market Jula na powierzchni 400 m² otworzył swój pierwszy i jedyny w Polsce outlet. Klienci znajdą w nim szeroką ofertę artykułów dla domu i ogrodu w atrakcyjnych cenach. Tym otwarciem firma realizuje misję na rzecz zrównoważonego rozwoju. Umożliwia w ten sposób zminimalizowanie ilości odpadów i przedłuża żywotność produktów.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Swoją powierzchnię rozszerzył również sklep znanej wśród klientów sieci Neonet. Oferowaną przez nią elektronikę, sprzęt RTV i AGD znajdziemy teraz na jeszcze większej powierzchni.

Nowe marki w Alei Bielany

Od listopada można w Alei Bielany zrobić zakupy w salonie sieci Greenpoint. Na powierzchni 140 m² dostępne są ubrania wyróżniające się elegancją, kobiecością i wygodą. Wrocławianki ceniące ponadczasowy, zarówno klasyczny, jak i nowoczesny styl mogą od końca października skorzystać z oferty butiku marki Makalu. Lokal zajmie powierzchnię 120 m².

Fot. materiały prasowe

Przeczytaj także: Atrakcje dla dzieci w Alei Bielany 

W nowym lokalu Wyjątkowy Prezent o wielkości 45 m² klienci Alei Bielany mogą kupić upominki na każdą okazję. Można w nim kupić m.in. lot balonem, przejażdżkę sportowym samochodem czy relaksujący masaż.

Swój lokal otworzył się również Candy Shop o wielkości 40 m. Miłośnicy łakoci znajdą szeroką ofertę słodyczy, szczególnie żelków i pianek. Do wyboru jest ich 100 rodzajów.

Fot. materiały prasowe

Aleja Bielany nieustannie się rozwija

Aleja Bielany to miejsce spotkań, które nieustannie się rozwija i oferuje szeroki wybór marek dla klientów Wrocławia i okolic. Pragniemy być miejscem spotkań, inspiracji i nieustannie zaskakiwać naszych odwiedzających. Cieszymy się, że dzięki naszym staraniom stało się ono także rozpoznawalnym uczestnikiem życia lokalnych społeczności. Nowe otwarcia oraz poszerzenia powierzchni lokali potwierdzają, że najtrudniejszy okres za nami, a najemcy dostrzegają możliwości rozwoju – powiedziała Ewa Kolondra, dyrektor Alei Bielany.

Aleja Bielany to zarządzane przez Ingka Centers nowoczesne i przestronne miejsce spotkań z największym w Polsce sklepem IKEA. Zapewnia on szeroki wybór towarów i usług z różnych kategorii. Oprócz zakupów odwiedzający mogą także skorzystać z różnorodnej oferty spotkań w kawiarniach i restauracjach czy relaksu w kinie.

Przeczytaj także: Aleja Bielany – odwiedzalność

Makalu w Alei Bielany

O Ingka Centres

Spółka Ingka Centres należy do Grupy Ingka (obejmującej również IKEA Retail oraz Ingka Investments). Od ponad 40 lat buduje i zarządza centrami handlowymi. Aktualnie Ingka Centres działa na 15 światowych rynkach. Firma współpracuje z 1600 markami obecnymi w 45 obiektach handlowych firmy. Rocznie odwiedza je 480 milionów osób. Centra handlowe należące do Ingka Centres występują pod różnymi nazwami, takimi jak MEGA w Rosji czy LIVAT w Chinach. Głównym sklepem przyciągającym odwiedzających jest sklep IKEA. Ingka Centres tworzy fizyczne i wirtualne miejsca spotkań dla wielu ludzi.

W Polsce Ingka Centres zarządza pięcioma obiektami handlowymi znajdującymi się w Lublinie, Gdańsku, Łodzi, Wrocławiu oraz Warszawie.

Tags: centra handlowe
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Postpandemiczna rzeczywistość branży retail. Co z tym e-commerce?

Zaskakujące dane - jak Polacy kupują przez internet i stacjonarnie?

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version