Aleja Bielany tej jesieni powiększyła grono najemców o 6 sklepów. Wśród nich znalazły się polskie marki modowe Greenpoint i Makalu, a także sklepy Wyjątkowy Prezent oraz Candy Shop. Klienci mogą również skorzystać z nowej oferty multimarketu budowlano-wnętrzarskiego Jula. Jest to pierwszy w kraju outlet tej marki.
Aleja Bielany z jedynym outletem Jula
Pod koniec października b.r. market Jula na powierzchni 400 m² otworzył swój pierwszy i jedyny w Polsce outlet. Klienci znajdą w nim szeroką ofertę artykułów dla domu i ogrodu w atrakcyjnych cenach. Tym otwarciem firma realizuje misję na rzecz zrównoważonego rozwoju. Umożliwia w ten sposób zminimalizowanie ilości odpadów i przedłuża żywotność produktów.
Swoją powierzchnię rozszerzył również sklep znanej wśród klientów sieci Neonet. Oferowaną przez nią elektronikę, sprzęt RTV i AGD znajdziemy teraz na jeszcze większej powierzchni.
Nowe marki w Alei Bielany
Od listopada można w Alei Bielany zrobić zakupy w salonie sieci Greenpoint. Na powierzchni 140 m² dostępne są ubrania wyróżniające się elegancją, kobiecością i wygodą. Wrocławianki ceniące ponadczasowy, zarówno klasyczny, jak i nowoczesny styl mogą od końca października skorzystać z oferty butiku marki Makalu. Lokal zajmie powierzchnię 120 m².
Przeczytaj także: Atrakcje dla dzieci w Alei Bielany
W nowym lokalu Wyjątkowy Prezent o wielkości 45 m² klienci Alei Bielany mogą kupić upominki na każdą okazję. Można w nim kupić m.in. lot balonem, przejażdżkę sportowym samochodem czy relaksujący masaż.
Swój lokal otworzył się również Candy Shop o wielkości 40 m. Miłośnicy łakoci znajdą szeroką ofertę słodyczy, szczególnie żelków i pianek. Do wyboru jest ich 100 rodzajów.
Aleja Bielany nieustannie się rozwija
Aleja Bielany to miejsce spotkań, które nieustannie się rozwija i oferuje szeroki wybór marek dla klientów Wrocławia i okolic. Pragniemy być miejscem spotkań, inspiracji i nieustannie zaskakiwać naszych odwiedzających. Cieszymy się, że dzięki naszym staraniom stało się ono także rozpoznawalnym uczestnikiem życia lokalnych społeczności. Nowe otwarcia oraz poszerzenia powierzchni lokali potwierdzają, że najtrudniejszy okres za nami, a najemcy dostrzegają możliwości rozwoju – powiedziała Ewa Kolondra, dyrektor Alei Bielany.
Aleja Bielany to zarządzane przez Ingka Centers nowoczesne i przestronne miejsce spotkań z największym w Polsce sklepem IKEA. Zapewnia on szeroki wybór towarów i usług z różnych kategorii. Oprócz zakupów odwiedzający mogą także skorzystać z różnorodnej oferty spotkań w kawiarniach i restauracjach czy relaksu w kinie.
Przeczytaj także: Aleja Bielany – odwiedzalność
O Ingka Centres
Spółka Ingka Centres należy do Grupy Ingka (obejmującej również IKEA Retail oraz Ingka Investments). Od ponad 40 lat buduje i zarządza centrami handlowymi. Aktualnie Ingka Centres działa na 15 światowych rynkach. Firma współpracuje z 1600 markami obecnymi w 45 obiektach handlowych firmy. Rocznie odwiedza je 480 milionów osób. Centra handlowe należące do Ingka Centres występują pod różnymi nazwami, takimi jak MEGA w Rosji czy LIVAT w Chinach. Głównym sklepem przyciągającym odwiedzających jest sklep IKEA. Ingka Centres tworzy fizyczne i wirtualne miejsca spotkań dla wielu ludzi.
W Polsce Ingka Centres zarządza pięcioma obiektami handlowymi znajdującymi się w Lublinie, Gdańsku, Łodzi, Wrocławiu oraz Warszawie.