Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Osiem nowych sklepów Netto w sześciu województwach

Placówki o powierzchni od 600 do 2500 m2 zlokalizowane są w sześciu województwach. Aż pięć miast powitało sklepy Netto po raz pierwszy

przez Radosław Święcki
13 grudnia 2021
w Centra handlowe
1
Fot. Materiały prasowe

Fot. Materiały prasowe

Cotygodniowe otwarcia kolejnych sklepów Netto w całej Polsce powoli stają się tradycją. W momencie wydania przez UOKiK zgody na przejęcie polskiej części biznesu Tesco przez Salling Group (właściciela sieci Netto) rozpoczął się dynamiczny proces przeobrażania marketów Tesco w nowoczesne placówki Netto 3.0.

Netto – nowe otwarcia – sześć województw, osiem sklepów

Od tego momentu sieć otwiera co czwartek kilka kolejnych sklepów w całej Polsce. Nie inaczej było 9 grudnia. Tego dnia nowe sklepy Netto przywitały pierwszych klientów w:

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

  • Bolechowie (woj. wielkopolskie)
  • Chrząstowicach Wielkich (woj. opolskie)
  • Katowicach (woj. śląskie)
  • Legnicy (woj. dolnośląskie)
  • Mińsku Mazowieckim (woj. mazowieckie)
  • Muszynie (woj. małopolskie)
  • Opolu (woj. opolskie)
  • Sobótce (woj. dolnośląskie)

Ten ostatni sklep powstał w ramach rozwoju organicznego sieci, natomiast pozostałe placówki zastąpiły dawne sklepy Tesco w ramach procesu konwersji.

Kasy samoobsługowe w coraz większej liczbie sklepów Netto

Sklepy w Katowicach, Mińsku Mazowieckim i Opolu są wyposażone w kasy samoobsługowe. Pozwalają one zwiększyć komfort klientów i przyspieszyć proces robienia zakupów. Udogodnienia te można spotkać w coraz większej liczbie sklepów Netto w całym kraju. W tej chwili są one obecne już w ponad 30 sklepach. Proces instalowania kas samoobsługowych w kolejnych lokalizacjach jest w toku.

Nowe otwarcia i nowe miasta na mapie Netto

Każde kolejne otwarcie to dla nas powód do dumy. Cieszymy się, że złożony proces konwersji 250 sklepów Tesco na Netto przebiega tak sprawnie – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Netto Polska.

Powodem szczególnej satysfakcji są dla nas otwarcia sklepów w miastach, w których do tej pory Netto było niedostępne. W tym tygodniu na mapie sklepów Netto w Polsce przybyło aż pięć nowych miejscowości. W zeszłym tygodniu rozpoczęliśmy działalność w trzech polskich miastach. Dwa tygodnie temu natomiast – w czterech. W efekcie coraz więcej osób może korzystać z najprawdopodobniej najtańszej oferty dyskontowej w naszym kraju – dodaje.

Wszystkim otwarciom towarzyszą liczne, sięgające ponad 50 proc. promocje obowiązujące do niedzieli, 12 grudnia.

Nowe Netto 3.0

Wszystkie nowo otwierane placówki Netto powstają w formacie 3.0 czerpiącym inspirację ze stylu skandynawskiego. Charakteryzuje się on komfortem zakupów. Gwarantuję go m.in. odpowiednio stonowana, nowoczesna kolorystyka wnętrz, a także szerokie alejki i neutralne oświetlenie.

Spośród 3000 produktów, które można znaleźć w stałej ofercie Netto, ok. 1000 to produkty stale rozwijanych marek własnych. Wśród nich są m.in. marki „Sztuka mięsa” (wybór mięs pochodzenia polskiego w ekologicznych opakowaniach), „Hello Sensitive” (bezzapachowe, nie wykorzystujące barwników, hipoalergiczne produkty dla najmłodszych), „Miletto” (oparty na tradycyjnych recepturach nabiał) czy „Premieur” (wysokiej jakości produkty takie jak sery, wędliny, owoce morza, kawy i słodkości).

Przeczytaj także: Netto otwiera 15 sklepów

Znakiem rozpoznawczym sieci Netto jest asortyment „Z Zieleniaka Netto”. W jego ramach klienci mają do dyspozycji 150 rodzajów świeżych warzyw i owoców. Netto stale rozwija także swoją „Półkę zdrowia”. Jest to bogaty wybór produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych, a także BIO. W sklepach Netto można nabyć także liczne produkty z tzw. linii non-food. Są wśród nich wyposażenie domowe, AGD, a nawet meble.

 

O Netto Polska

Netto to sieć handlowa działająca na polskim rynku od 26 lat. W tym czasie firma wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju.
Firma ma w Polsce 500 sklepów i pięć centrów dystrybucyjnych. Zatrudnia też ok. 6 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską, sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

 

Tags: Netto
ShareTweet

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra
Centra handlowe

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze
Centra handlowe

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią
Centra handlowe

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny
Centra handlowe

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble
Centra handlowe

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności
Centra handlowe

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności

Następny artykuł
Empik dołącza do najemców Centrum Handlowego Auchan Bielsko-Biała

Empik dołącza do najemców Centrum Handlowego Auchan Bielsko-Biała

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Answear.com z przychodami o 44 proc. większymi rdr. w I kw. 2022 r.

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version