Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Stava udostępnia narzędzie do zgłaszania uwag przez sygnalistów

17 grudnia 2021 roku weszła w życie dyrektywa UE o sygnalistach. Polska ustawa wciąż nie gotowa

przez Blanka Dżugaj
12 stycznia 2022
w Food
0
Fot. materiały prasowe

Fot. materiały prasowe

Stava jako jedna z pierwszych firm na rynku dowozów jedzenia udostępnia narzędzie do zgłaszania uwag przez sygnalistów. Dzięki współpracy z platformą WeMoral.com, wszystkie osoby, które są świadome jakichkolwiek incydentów związanych z funkcjonowaniem Stava mogą je zgłaszać anonimowo oraz pod pełną ochroną tzw. dyrektywy UE o sygnalistach.

17 grudnia 2021 roku weszła w życie dyrektywa UE o sygnalistach. Do tego dnia powinna być gotowa także polska ustawa, wciąż nie weszła jednak ona pod obrady sejmu. Wiceminister rodziny i polityki społecznej zapowiedział, że ostateczna wersja projektu ustawy powinna być gotowa w styczniu. Dalsze prace mają być natomiast prowadzone w I kwartale 2022 roku. Mimo tego opóźnienia, niektóre polskie firmy postanowiły nie czekać na interpretację przepisów przez polskich legislatorów i wdrożyć z własnej inicjatywy rozwiązanie, które pozwala anonimowo i pod pełną ochroną zgłaszać tzw. sygnalistom uwagi na temat funkcjonowania firmy i jej oddziałów. Jedną z nich jest Stava.

Podobne artykuły

BIG InfoMonitor: Szybko topnieją zaległości producentów lodów

Glovo ma w Polsce ponad 10 tys. aktywnych partnerów

Przed nami najwyższa podwyżka cen w XXI wieku

AmRest z rekordową sprzedażą w czwartym kwartale 2021 roku i 147 nowymi restauracjami

Blisko 23 tys. złotych na rzecz Ukrainy – Koku Sushi i Fundacja „Pomóż Im” podsumowuje mecz charytatywny

Ambicja stania się liderem transparentności

W Stava od samego początku dbamy o jakość świadczonych przez nas usług. Dlatego też tak cenne są dla nas wszelkie uwagi na temat funkcjonowania naszej firmy i oddziałów franczyzowych. Dbamy o najwyższe standardy, zatem postanowiliśmy z wyprzedzeniem wdrożyć odpowiednie rozwiązania dla sygnalistów, które pozwolą nam stać się je szcze lepszym pracodawcą i usługodawcą oraz anonimowo zgłaszać wszelkie uwagi. Mamy świadomość, że nie mamy obowiązku prawnego, aby już teraz wdrożyć platformę dla sygnalistów, jednakże od zawsze mamy ambicje bycia liderem rynku, także w aspekcie transparentności – mówi Paweł Aksamit, prezes Stava S.A.

Przeczytaj także: Stava pozyskała ponad 3 mln zł od inwestorów

Osoby, które mają wiedzę o jakichkolwiek incydentach w funkcjonowaniu Stava S.A. lub oddziałów franczyzowych firmy mogą zgłaszać je poprzez stronę stava.wemoral.com. Każde zgłoszenie zostanie odpowiednio przeanalizowane i skierowane do odpowiedniego działu w firmie, aby wnikliwie rozpatrzyć każdą uwagę.

Anonimowo i pod ochroną 

Stava postanowiła skorzystać z rozwiązań oferowanych przez WeMoral.com, aby wdrożyć bezpieczne i anonimowe rozwiązanie, które zapewni maksymalny poziom ochrony sygnalistów, zgodnie z unijną dyrektywą. WeMoral.com gwarantuje pełną zgodność z przepisami UE oraz bezproblemowe wdrożenie narzędzia, które jest gotowe do użycia od pierwszego dnia. Oferuje anonimowy kanał zgłoszeniowy dla każdej organizacji.

Bardzo się cieszymy, że Stava skorzystała z rozwiązania WeMoral.com, wyznaczając tym samym standardy etyczne w branży dowozów jedzenia w Polsce. Nasze rozwiązanie jest zgodne z dyrektywą o sygnalistach jak i z obecnym projektem polskiej ustawy. Samo narzędzie zostało wdrożone w firmie Stava bezproblemowo w ciągu jednego dnia. Jako neutralny, zewnętrzny dostawca, WeMoral.com zapewnia całkowicie anonimowy kanał zgłoszeniowy – mówi Damian Sawicki, Co-Founder WeMoral Sp. z o.o.

O firmie Stava

Stava to jeden z liderów na rynku dowozów jedzenia w Polsce. Ma 49 oddziałów w 44 miastach i kilka kolejnych w trakcie uruchamiania. Oddziały Stava zatrudniają ponad 1000 kierowców, którzy obsługują kilkaset restauracji i sklepów w całym kraju. Firma otworzyła również oddział centrali w Niemczech i przygotowuje się do rozwoju sieci również w tym kraju.

Tags: Stava
ShareTweet

Podobne artykuły

BIG InfoMonitor: Szybko topnieją zaległości producentów lodów
Food

BIG InfoMonitor: Szybko topnieją zaległości producentów lodów

Glovo ma w Polsce ponad 10 tys. aktywnych partnerów
E-commerce

Glovo ma w Polsce ponad 10 tys. aktywnych partnerów

Inflacja wpłynie na tegoroczną Wielkanoc, ciasteczka wielkanocne
Centra handlowe

Przed nami najwyższa podwyżka cen w XXI wieku

Restauracja Pizza Hut z zewnątrz
Food

AmRest z rekordową sprzedażą w czwartym kwartale 2021 roku i 147 nowymi restauracjami

Koku Sushi
Food

Blisko 23 tys. złotych na rzecz Ukrainy – Koku Sushi i Fundacja „Pomóż Im” podsumowuje mecz charytatywny

Max Premium Burgers w Płocku
Food

W Płocku otwarto właśnie MAX Premium Burgers

Następny artykuł
Zofia Morbiato

"Zaskakująca jest ograniczona reakcja wynajmujących na spadki odwiedzalności" - mówi Zofia Morbiato, ZPPHiU

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version