Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Netto z ponad 10 000 mkw. nowej powierzchni handlowej

Nowe sklepy Netto powstały w ramach konwersji marketów Tesco na nowoczesne sklepy Netto 3.0

przez Urszula Szewczyk
10 lutego 2022
w Centra handlowe
0
Netto

Netto

W ciągu ostatnich dwóch tygodni nowe sklepy Netto otwarto w dziesięciu województwach. W dziewięciu miastach placówki duńskiej sieci zawitały po raz pierwszy. Łącznie między 3 a 10 lutego Netto otworzyło 14 placówek. 

Sklepy Netto pojawiły się po raz pierwszy w Aleksandrowie Kujawskim (woj. kujawsko‑pomorskie), Jastrowiu i Witkowie (oba woj. wielkopolskie). Ponadto otwarte zostały w Lipsku, Zwoleniu (oba woj. mazowieckie) i Lubawie (woj. warmińsko-mazurskie). Znalazły się też w Gajkowie (woj. dolnośląskie), Rykach (woj. lubelskie) i Tarnowskich Górach (woj. śląskie). Na przeciwnym końcu „skali” znajdują się Rybnik (woj. śląskie) obecnie z pięcioma sklepami Netto. Jest też Gdańsk (woj. pomorskie), gdzie 3 lutego otwarto ósmy sklep Netto. Łódź z kolei może poszczycić się już 17 dyskontami sieci. Z kolei w Przemyślu (woj. podkarpackie) i Ziębicach (woj. dolnośląskie) funkcjonują obecnie po dwa sklepy Netto.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Ponad 10 tys. mkw nowej powierzchni handlowej

Łączna powierzchnia sklepów Netto otwartych 3 i 10 lutego wynosi ok. 10 120 mkw. Najmniejsza z nowych placówek zajmuje 450 mkw. i znajduje się z Ziębicach. Największa placówka ma ponad 950 mkw. i znajduje się w Przemyślu.

W sklepach w Gdańsku, Łodzi i Przemyślu znajdują kasy samoobsługowe. Znaleźć je można w coraz większej liczbie placówek Netto.

Przeczytaj także: Netto – otworzył 600 sklep

Jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani tempem, w jakim przebiega proces konwersji sklepów Tesco na Netto 3.0 – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Netto Polska. – Dzięki niej rozbudujemy siatkę sklepów aż do 650 placówek, co przełoży się na wzmocnienie naszej pozycji na polskim rynku.

Ponad 3000 produktów w ofercie Netto

Dyskonty Netto oferują klientom ponad trzy tysiące produktów. Z tego jedna trzecia to produkty marek własnych: Sztuka Mięsa, Miletto, Premieur i Hello Sensitive. Sieć wyróżnia się także ofertą Z zieleniaka, w ramach której klienci mogą wybierać spośród ponad 150 rodzajów warzyw i owoców. Na Półce zdrowia znaleźć można produkty BIO, bezglutenowe, bezcukrowe i bezlaktozowe.

Sklepy Netto w nowym formacie 3.0

Wszystkie nowo otwierane sklepy Netto utrzymane są w formacie 3.0. Nawiązuje on do skandynawskich korzeni sieci. W sferze wizualnej 3.0 to minimalistyczny wystrój wnętrz. Ma on zapewnić komfort zakupów dzięki szerokim alejkom, neutralnemu oświetleniu oraz zastosowaniu naturalnych materiałów wyposażenia wnętrz.

Netto planuje zakończyć proces konwersji sieci sklepów Tesco jeszcze w pierwszym kwartale tego roku.

Tags: Netto
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Stary Browar

Stary Browar wysoko „na plusie” w czwartym kwartale

Najnowsze informacje

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version