W ciągu ostatnich dwóch tygodni nowe sklepy Netto otwarto w dziesięciu województwach. W dziewięciu miastach placówki duńskiej sieci zawitały po raz pierwszy. Łącznie między 3 a 10 lutego Netto otworzyło 14 placówek.
Sklepy Netto pojawiły się po raz pierwszy w Aleksandrowie Kujawskim (woj. kujawsko‑pomorskie), Jastrowiu i Witkowie (oba woj. wielkopolskie). Ponadto otwarte zostały w Lipsku, Zwoleniu (oba woj. mazowieckie) i Lubawie (woj. warmińsko-mazurskie). Znalazły się też w Gajkowie (woj. dolnośląskie), Rykach (woj. lubelskie) i Tarnowskich Górach (woj. śląskie). Na przeciwnym końcu „skali” znajdują się Rybnik (woj. śląskie) obecnie z pięcioma sklepami Netto. Jest też Gdańsk (woj. pomorskie), gdzie 3 lutego otwarto ósmy sklep Netto. Łódź z kolei może poszczycić się już 17 dyskontami sieci. Z kolei w Przemyślu (woj. podkarpackie) i Ziębicach (woj. dolnośląskie) funkcjonują obecnie po dwa sklepy Netto.
Ponad 10 tys. mkw nowej powierzchni handlowej
Łączna powierzchnia sklepów Netto otwartych 3 i 10 lutego wynosi ok. 10 120 mkw. Najmniejsza z nowych placówek zajmuje 450 mkw. i znajduje się z Ziębicach. Największa placówka ma ponad 950 mkw. i znajduje się w Przemyślu.
W sklepach w Gdańsku, Łodzi i Przemyślu znajdują kasy samoobsługowe. Znaleźć je można w coraz większej liczbie placówek Netto.
Przeczytaj także: Netto – otworzył 600 sklep
Jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani tempem, w jakim przebiega proces konwersji sklepów Tesco na Netto 3.0 – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Netto Polska. – Dzięki niej rozbudujemy siatkę sklepów aż do 650 placówek, co przełoży się na wzmocnienie naszej pozycji na polskim rynku.
Ponad 3000 produktów w ofercie Netto
Dyskonty Netto oferują klientom ponad trzy tysiące produktów. Z tego jedna trzecia to produkty marek własnych: Sztuka Mięsa, Miletto, Premieur i Hello Sensitive. Sieć wyróżnia się także ofertą Z zieleniaka, w ramach której klienci mogą wybierać spośród ponad 150 rodzajów warzyw i owoców. Na Półce zdrowia znaleźć można produkty BIO, bezglutenowe, bezcukrowe i bezlaktozowe.
Sklepy Netto w nowym formacie 3.0
Wszystkie nowo otwierane sklepy Netto utrzymane są w formacie 3.0. Nawiązuje on do skandynawskich korzeni sieci. W sferze wizualnej 3.0 to minimalistyczny wystrój wnętrz. Ma on zapewnić komfort zakupów dzięki szerokim alejkom, neutralnemu oświetleniu oraz zastosowaniu naturalnych materiałów wyposażenia wnętrz.
Netto planuje zakończyć proces konwersji sieci sklepów Tesco jeszcze w pierwszym kwartale tego roku.