Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Sfinks: we Wrocławiu shoarma i schabowy pod wspólnym adresem

Dwie restauracje pod jednym adresem to szereg korzyści zarówno dla klientów jak i restauratorów

przez Radosław Święcki
11 października 2021
w Food, Newsy
0
Materiały prasowe

Materiały prasowe

Plac Solny 18/19 – pod tym adresem we Wrocławiu działają dwie nowe restauracje na gastronomicznej mapie stolicy Dolnego Śląska. Chodzi o Sfinks i Chłopskie Jadło. Restauracje prowadzone są przez Sfinks Polska.

Wiceprezes Sfinks Polska Mateusz Cacek zwraca uwagę, że na klientów w jednym miejscu czekać będą z jednej strony dania inspirowane Bliskim Wschodem, z drugiej sprawdzona polska kuchnia.

Podobne artykuły

BIG InfoMonitor: Szybko topnieją zaległości producentów lodów

Glovo ma w Polsce ponad 10 tys. aktywnych partnerów

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Przed nami najwyższa podwyżka cen w XXI wieku

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Wracamy z Chłopskim Jadłem do Wrocławia na Plac Solny. Bardzo się cieszę, że po dłuższej nieobecności możemy znów zaprosić gości do naszej restauracji. Lokal przeszedł remont i pojawiła się duża zmiana, bo pod tym samym adresem uruchomiliśmy jednocześnie nowego Sfinksa. Działa on na parterze budynku i wewnętrznym piętrze, a Chłopskie Jadło powstało na poziomie -1. Goście mogą więc w jednym miejscu wybierać pomiędzy kuchnią inspirowaną Bliskim Wschodem z shoarmą, hummusem i stekami, a kuchnią polską z pierogami i domowym obiadem – podkreśla Cacek.

Restauracje zostały uruchomione w tzw. modelu combo. Oznacza to co najmniej dwa koncepty gastronomiczne działające po sąsiedzku, na różnych piętrach lub w przylegających salach, które dzielą zaplecze kuchenne.

Łączna powierzchnia wrocławskiej restauracji to blisko 500 mkw. Dla gości przygotowano ok. 150 miejsc, z czego ponad 60 znajduje się w części, w której powstał Sfinks. Wspólny będzie natomiast (sezonowo) ogródek.

Zobacz też: Sfinks szybko odrabia sprzedaż po pandemii

Kolejna taka kooperacja

Na podobne rozwiązanie zdecydowano się niedawno w Warszawie, gdzie przy Krakowskim Przedmieściu ruszyły obok siebie Sfinks i Chłopskie Jadło. Mateusz Cacek podkreśla, że taki sposób prowadzenia restauracji pozwala na zaoszczędzenie kosztów, czy lepsze rozłożenie w czasie pracy zespołu.

Po przejściach restauratorów związanych z zamknięciami branży te argumenty mają bardzo duże znaczenie i spodziewamy się, że taki model działania będzie się upowszechniał w branży gastronomicznej. Obserwujemy taki trend zarówno po zainteresowaniu naszych franczyzobiorców, jak również po zgłoszeniach spływających od właścicieli restauracji działających do tej pory niezależnie – tłumaczy wiceprezes Sfinks Polska.

Sfinks i Chłopskie Jadło na Placu Solnym są otwarte od poniedziałku do czwartku oraz w niedziele w godz. 12-21.00. Z kolei w piątki i soboty restauracje są czynne w godz. 12.00-22.00.

Oba lokale obsługują także zamówienia na wynos i w dowozie, a składać je można przez własny serwis Sfinksa, smacznieiszybko.pl, oraz inne platformy online.

Tags: Sfinks
ShareTweet

Podobne artykuły

BIG InfoMonitor: Szybko topnieją zaległości producentów lodów
Food

BIG InfoMonitor: Szybko topnieją zaległości producentów lodów

Glovo ma w Polsce ponad 10 tys. aktywnych partnerów
E-commerce

Glovo ma w Polsce ponad 10 tys. aktywnych partnerów

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Inflacja wpłynie na tegoroczną Wielkanoc, ciasteczka wielkanocne
Centra handlowe

Przed nami najwyższa podwyżka cen w XXI wieku

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Następny artykuł
Blue City zaprasza miłośników tradycyjnych smaków

Blue City zaprasza miłośników tradycyjnych smaków

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version