Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Polacy wydali 1,6 mld zł BLIKIEM podczas weekendu Black Friday

Tegoroczny Black Friday okazał się najlepszym transakcyjnie dniem w historii BLIKA.

przez Radosław Święcki
1 grudnia 2021
w Newsy
0
Polacy chętnie płacili BLIKIEM podczas Black Friday

Polacy chętnie płacili BLIKIEM podczas Black Friday

Podczas czterech dni obejmujących Black Friday i Cyber Monday Polacy wykonali BLIKIEM prawie 11 mln transakcji o wartości ok. 1,6 mld zł. Zdecydowana większość transakcji (8,8 mln) to zakupy w sieci, ale BLIK cieszył się również sporym zainteresowaniem w sklepach stacjonarnych.

Firma Clear Communication Group podaje w komunikacie prasowym, że podczas tegorocznego Black Friday padł rekord transakcji BLIKIEM zrealizowanych jednego dnia. Było ich prawie 3,2 mln (wobec 2,2 mln przed rokiem), a łącznie z transakcjami P2P – 3,8 mln.

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

26 listopada, czyli w Czarny Piątek użytkownicy zrobili w sieci zakupy ponad 2,5 mln razy, za kwotę 404 mln zł, podczas gdy rok wcześniej było to 300 mln zł.

Kolejne dwa dni były również zakupowo intensywne. W sobotę odnotowano 2,3 mln transakcji, zaś w niedzielę 2,4 mln. Z kolei w poniedziałek, czyli w Cyber Monday, było ich prawie 3 mln.

Fot. Clear Communication Group

Black Friday najlepszym dniem w historii BLIKA

Widzimy, że popularność zakupowych świąt, wokół których organizowane są liczne akcje marketingowe, rośnie z roku na rok. W ciągu tych 4 dni użytkownicy BLIKA wydali w tym roku o 500 mln zł więcej niż w ubiegłym, a sam Black Friday okazał się najlepszym transakcyjnie dniem w historii BLIKA. – podkreśla cytowana w komunikacie Monika Król, wiceprezes zarządu Polskiego Standardu Płatności operatora BLIKA.

Zobacz też: 2/3 Polaków odkłada zakupy do Black Friday

BLIK popularny także w sklepach stacjonarnych

Warto zauważyć, że od piątku do poniedziałku użytkownicy chętnie wykorzystywali BLIKA także do płatności w stacjonarnych sklepach. W tym czasie odnotowano blisko 1,3 mln. transakcji (rok temu było to niecałe 500 tys). Wartość zakupów wyniosła 77 mln zł, wobec 31 mln zł w 2020 roku.

Od początku tego roku obserwujemy duży wzrost liczby transakcji w tradycyjnych terminalach, w ten handlowy weekend było ich aż 1,3 mln, część z nich to już także transakcje zbliżeniowe, które na początku listopada stały się dostępne w 6. bankach – komentuje Monika Król.

Z danych przywołanych w komunikacie wynika, że na koniec września z BLIKA aktywnie korzystało 8,6 mln osób. Łączna wartość zrealizowanych transakcji w pierwszych trzech kwartałach tego roku przekroczyła 70 mld zł.

 

 

Tags: Black Friday
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
Bimba y Lola w Złotych Tarasach

Bimba y Lola w Złotych Tarasach

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version