Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Trzy nowe submarki we franczyzie Fit Cake

Fit Cake rozwija też ofertę śniadaniową. Od niedawna w kawiarniach sieci można kupić owsianki i jaglanki, także w opakowaniach na wynos

przez Blanka Dżugaj
4 stycznia 2022
w Food
0
Fot. materiały prasowe

Fot. materiały prasowe

Keto, Cream, Choco to trzy nowe submarki we franczyzie Fit Cake. Jedna z nich już w pierwszych miesiącach generowała 20 proc. obrotów. 

Fit Cake to jedna najszybciej rozwijających się franczyz w Polsce. Tylko w 2021 roku otworzyła ponad 50 nowych lokali. Zwiększanie liczby punktów sprzedaży to jednak nie wszystko – aby sieć mogła dalej się rozwijać wymaga powiększania oferty o kolejne nowości. Z tego względu w 2021 roku Franczyza Fit Cake w przeciągu pół roku wprowadziła na rynek trzy submarki.

Podobne artykuły

BIG InfoMonitor: Szybko topnieją zaległości producentów lodów

Glovo ma w Polsce ponad 10 tys. aktywnych partnerów

Przed nami najwyższa podwyżka cen w XXI wieku

AmRest z rekordową sprzedażą w czwartym kwartale 2021 roku i 147 nowymi restauracjami

Blisko 23 tys. złotych na rzecz Ukrainy – Koku Sushi i Fundacja „Pomóż Im” podsumowuje mecz charytatywny

Boom na keto

Wystarczy śledzić trendy w gastronomii, by zauważyć, że wśród konsumentów, nazywanych świadomymi, od dawna rośnie popularność diety keto. Do nich w dużej mierze adresuje swoje produkty największa polska sieć nie-cukierni Fit Cake.

Polega ona na eliminacji węglowodanów na rzecz zdrowych tłuszczy nienasyconych. Stosują ją głównie ludzie aktywni, odchudzający się sportowcy i osoby na tzw., dietach eliminacyjnych – wyjaśnia Rafał Kościuk, właściciel franczyzy Fit Cake – Przed wakacjami wprowadziliśmy w naszej sieci pilotażowo submarkę Keto Cake. Mamy keto ciasta, batony, desery w słoikach.

Fot. materiały prasowe

Dla franczyzobiorców to dodatkowa inwestycja. Submarka Keto Cake kosztuje 7 tys. zł. Jednak większość z 50 punktów należących do marki ma ją w swojej ofercie. Powód jest prosty: klienci o to pytają. Połowa ciast wystawionych w witrynie kawiarni to keto. W pierwszych miesiącach submarka ta generowała 20 proc. obrotów. Teraz jest już 40 proc.

Przeczytaj także: Fit Cake zmienia myślenia o słodkościach

Fit Cake Cream

Jesienią sieć wprowadziła kolejną ofertową nowość – submarkę Fit Cake Cream. To zestaw produktów, także wpisujących się w nurt keto, ale z dłuższym terminem, przydatności, wyróżniających się konsystencją i smakiem.

Zaproponowaliśmy klientom słodkie kremy orzechowe i czekoladowe, inspirowane smarowidłami znanych marek – mówi Ewelina Choińska, współwłaścicielka franczyzy Fit Cake i autorka nowości -Klienci lubią kremy, ponieważ mogą sobie je dawkować wedle uznania, dostosowując porcje do ustawień i kaloryczności swojej diety.

Masła i kremy nie zawierają cukru, niektóre także laktozy i glutenu. Wśród nich są produkty bez orzechów odpowiednie dla osób uczulonych, jak np. krem o smaku białej czekolady. Również weganie znajdą coś dla siebie, np. krem Choco Nut Nut Vegan.

Fot. materiały prasowe

Owsianki, jaglanki, czekolady

Ostatnią nowinką w ofercie nie-cukierni są czekolady, ręcznie wyrabiane w punktach Fit Cake. Dostępne są w czterech wersjach. Czekolady białe to: Roasted Apple&Cinnamon i Crunchy Cookie&Cream, a Roasted Salty Almond oraz Salty Peanut Butter zaliczyć można do klasycznych.

Nie zawierają laktozy, cukru ani niezdrowych tłuszczów. Każda ma dokładnie opisany makro skład. Są też mniej kaloryczne od tradycyjnych. Tabliczka fit czekolady średnio ma ok 380 kcal. Dla porównania czekolady znanych marek zawierają ich często ponad 600 kcal.

Fit Cake rozwija też stale swoją ofertę śniadaniową. Od niedawna w kawiarniach sieci można kupić owsianki i jaglanki, nawiązujące smakowo do popularnych słodyczy, także w opakowaniach na wynos. Pudełka są oczywiście eko.

 

Tags: Fit Cake
ShareTweet

Podobne artykuły

BIG InfoMonitor: Szybko topnieją zaległości producentów lodów
Food

BIG InfoMonitor: Szybko topnieją zaległości producentów lodów

Glovo ma w Polsce ponad 10 tys. aktywnych partnerów
E-commerce

Glovo ma w Polsce ponad 10 tys. aktywnych partnerów

Inflacja wpłynie na tegoroczną Wielkanoc, ciasteczka wielkanocne
Centra handlowe

Przed nami najwyższa podwyżka cen w XXI wieku

Restauracja Pizza Hut z zewnątrz
Food

AmRest z rekordową sprzedażą w czwartym kwartale 2021 roku i 147 nowymi restauracjami

Koku Sushi
Food

Blisko 23 tys. złotych na rzecz Ukrainy – Koku Sushi i Fundacja „Pomóż Im” podsumowuje mecz charytatywny

Max Premium Burgers w Płocku
Food

W Płocku otwarto właśnie MAX Premium Burgers

Następny artykuł
Barbora nagrodzona Polish Business Award 2021 za ekspansję

Barbora nagrodzona Polish Business Award 2021 za ekspansję

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version