Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Pierwsza Żabka Nano otwiera się w warszawskim sklepie sieci Leroy Merlin

Żabka zwiększa komfort klientów w sklepie sieci Leroy Merlin

przez Redakcja
23 lutego 2022
w Franczyza
0
Żabka Nano w Leroy Merlin 2

Żabka Nano w Leroy Merlin

Ultranowoczesna, bezobsługowa Żabka Nano charakteryzuje się bardzo dużą elastycznością. Dzięki temu kolejne bezobsługowe placówki powstają w różnorodnych lokalizacjach. Od teraz z ich usług skorzystają także klienci GIGAmarketu Leroy Merlin przy Al. Jerozolimskich 244 w Warszawie. Jak czytamy w komunikacie prasowym, wspólnym celem sieci jest zwiększenie komfortu klientów podczas zakupów.

Żabka Nano to koncept store-in-store

Współpraca GIGAmarketu Leroy Merlin z Grupą Żabka opiera się na testowaniu rozwiązanie store-in-the-store w innowacyjnym wydaniu. Mowa tu o autonomicznym sklepie Żabka Nano w sklepie omnikanałowym Leroy Merlin. Wprowadzone rozwiązania mają podwyższyć komfort zakupów klientów.

Podobne artykuły

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

Żabka liczy już ponad 8 500 sklepów

Sieć ABC nie zwalnia tempa – otworzyła już 1000 sklep w nowej formule

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2021 rok

Współpraca obu sieci dotyczy także poszukiwań kolejnych innowacyjnych rozwiązań, które mogą jeszcze bardziej upraszczać życie klientom. Nawiązanie tej relacji otwiera nowe możliwości w zakresie transferu wiedzy i doświadczeń.

"<yoastmark

Innowacyjne metody zakupów w Żabka Nano

Żabka Nano w GIGAmarkecie Leroy Merlin wykorzystuje innowacyjną metodę autoryzacji i płatności za zakupy. Wstęp do placówki możliwy jest przy wykorzystaniu karty płatniczej. Klient przed wejściem do Żabki Nano przykłada ją do terminala. Po wykonaniu tej czynności, drzwi otworzą się automatycznie.

Więcej na: Żabka Nano w Zdrofit

Ponadto przy pierwszej wizycie klient podaje numer telefonu, na który otrzyma SMS z potwierdzeniem zakupów. Wystarczy, że klient weźmie z półki wybrane produkty i wyjdzie. Zamontowany w Żabce Nano system kamer, rozpozna zdjęte z półek produkty, naliczy odpowiednią kwotę, po czym automatycznie sfinalizuje płatność. System nie identyfikuje klientów, nie zapamiętuje również obrazu, co jak informuje sieć, gwarantuje pełne zachowanie prywatności i bezpieczeństwo.

Obecnie działa 27 Żabek Nano. Model store-in-the-store Żabka Nano rozwija we współpracy z partnerami biznesowymi: siecią sklepów Decathlon, siecią klubów fitness Zdrofit i od teraz – z siecią sklepów budowlano-dekoracyjnych Leroy Merlin.

"<yoastmark

"<yoastmark

Tags: Żabka Nano
ShareTweet

Podobne artykuły

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych
Franczyza

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

Żabka liczy już ponad 8 500 sklepów
Franczyza

Żabka liczy już ponad 8 500 sklepów

Sieć ABC nie zwalnia tempa – otworzyła już 1000 sklep w nowej formule
Franczyza

Sieć ABC nie zwalnia tempa – otworzyła już 1000 sklep w nowej formule

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku
Franczyza

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2021 rok
Franczyza

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2021 rok

Salad Story otworzy 16 nowych restauracji
Franczyza

Salad Story otworzy 16 nowych restauracji

Następny artykuł
Jak wygląda Blue City w środku?

Selfie Space wraca do Blue City. Zobacz, jak wygląda

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version