Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

PILNE: LPP zamyka wszystkie sklepy w Rosji

Polski gigant odzieżowy wywiązał się ze złożonych wcześniej obietnic

przez Urszula Szewczyk
29 marca 2022
w Centra handlowe
0
Wejście do sklepu Reserved

LPP zamyka sklepy w Rosji

Polski gigant odzieżowy – spółka LPP z dniem 30 marca zamyka wszystkie sklepy w Rosji. Tym samym firma wywiązała się ze swoich deklaracji złożonych w dniu 4 marca. Dotyczyły one wycofania się ze sprzedaży na tym rynku.

LPP zamyka wszystkie sklepy w Rosji – zamknięcie poprzedzone silną presją konsumentów

W ostatnich dniach na spółkę LPP wylewała się fala negatywnych komentarzy internautów. Konsumenci krytykowali firmę za niewycofanie się do tej pory z rosyjskiego rynku, mimo złożonych 4 marca 2022 r. deklaracji spółki. Wiceprezes zarządu LPP – Przemysław Lutkiewicz w wywiadzie dla RetailJournal.pl tak opisywał sytuację na rosyjskim rynku:

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Z racji skali naszej obecności w tym kraju, która stanowiła blisko 20 proc. całego biznesu LPP, jest ona wdrażana sukcesywnie przy uwzględnieniu ograniczeń operacyjnych. Od 7 marca w Rosji nie funkcjonują już sklepy internetowe naszych marek, natomiast sprzedaż stacjonarna jest wygaszana etapami.

Cały wywiad do przeczytania tutaj.

LPP wycofuje się z rosyjskiego rynku

W komunikacie prasowym wysłanym do mediów, spółka LPP oświadczyła:

Polska spółka odzieżowa zakończyła operacyjne czynności konieczne do zamknięcia salonów w Rosji i dzisiaj został zamknięty ostatni z nich. Tym samym, zgodnie z wcześniejszą deklaracją, od jutra wszystkie sklepy marek należących do LPP na rynku rosyjskim będą zamknięte. Wcześniej firma całkowicie wstrzymała transport towarów do Rosji jak i wszystkie inwestycje oraz plany rozwojowe. Zamknęła także sprzedaż internetową wszystkich swoich marek.

LPP otworzyło 25% salonów na Ukrainie

Warto przy tym podkreślić, że mimo trwającej na Ukrainie wojnie, sieć, aby wspomóc swoich ukraińskich pracowników oraz zapewnić im „pozory normalnego życia”, o które sami prosili, otworzyła 25% swoich salonów sprzedaży.

ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Grzegorz Mroczek Cream property Advisors

"Cały rynek przechodzi transformację modelu biznesowego i musi szybko dostosować działalność pod wymogi klientów" - mówi Grzegorz Mroczek, Cream

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version